تزیین قیمه نذری 2023 | تزیین خورشت قیمه مجلسی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین قیمه نذری ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین قیمه نذری را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

لیمو عمانی‌ها را ۲۰ دقیقه قبل از سرو به خورش اضافه کنید زیرا زود انداختن آن ها باعث تلخی خورش می شود. دیر انداختن آن ها باعث می شود که غذا طعم لیموعمانی پیدا نکند. لیمو عمانی را حتما از قبل سوراخ بزنید و در آب جوش قرار بدهید. این کار باعث می شود تلخی آن کمتر شود. و یا حتی از بین برود.

جدیدترین تزیین قیمه نذری 2023

جدیدترین تزیین قیمه نذری ۲۰۲۳

استفاده از خورشت قیمه برای اکثر مهمانی‌ها و مجالس مناسب است! چرا که هم غذایی ایرانی است، هم اینکه نیاز به هزینه زیاد ندارید و با کمترین میزان هزینه شما قادر به تهیه مواد اولیه آن و پخت آن هستید. زمان پخت خورشت قیمه خیلی زیاد نیست و برای مهمانی هایی که می‌خواهید یک غذای فوری اما مجلسی تهیه کنید، خورشت قیمه می‌تواند بهترین گزینه باشد.
بعد از اینکه پیاز و گوشت‌ها را با حرارتی بالا تفت دادید، رب و لپه را اضافه کنید و حرارت را کمی بالاتر ببرید! با این کار شما باید شروع به تفت دادن نمایید تا مواد به صورت کامل با هم مخلوط شوند. با انجام این کار، رب در روغن بیشتر جذب خواهد شد و خورش خوش رنگ و رو تر می شود. در اینجا دو لیوان آب ولرم نیز به غذا اضافه کنید تا به جوش بیاید و بعد از انجام این کار، حرارت را کم کرده تا خورشت قیمه پخته شود.

جدیدترین تزیین قیمه نذری 2023 جدیدترین تزیین قیمه نذری 2023 جدیدترین تزیین قیمه نذری 2023 جدیدترین تزیین قیمه نذری 2023 جدیدترین تزیین قیمه نذری 2023 جدیدترین تزیین قیمه نذری 2023 جدیدترین تزیین قیمه نذری 2023 جدیدترین تزیین قیمه نذری 2023 جدیدترین تزیین قیمه نذری 2023 جدیدترین تزیین قیمه نذری 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات