ماجرای دعوای سینا ولی الله با صدف بیوتی و کلیپ فوت شمع

1

دعوای سینا ولی الله و صدف بیوتی

ماجرای دعوای سینا ولی الله با صدف بیوتی و کلیپ فوت کردن شمع در اینستاگرام

خبرینا | صدف بیوتی، اینستاگرامر ایرانی آمریکایی در روزهای گذشته و یکی دو روز قبل از دومین سالگرد سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراینی و جان باختن ۱۷۶ مسافر با انتشار ویدیویی که در آن در حال تبلیغ یک برند لوازم آرایش است جنجال آفریده است.

او در این ویدیو یک شمع را فوت می کند که خیلی ها این را با هشتگ “من هم شمعی روشن خواهم کرد” که مربوط به سالگرد و همدردی با بازماندگان سقوط هواپیمای اوکراینی است مرتبط دانسته اند، همین موضوع باعث واکنش های بسیاری فراوانی شده به طوری که سینا ولی الله با انتشار توییتی به صدف بیوتی که در سالهای گذشته یکبار مهمان برنامه چند شنبه با سینا با مجری گری خودش بوده واکنش نشان داد.

انتقاد تند و به جای سینا ولی الله از صدف بیوتی

سینا ولی الله در انتقادی تند در توییتر خود در رابطه با صدف بیوتی البته بدون نام بردن از او نوشته:

شاید باور نکنین ولی امروز توی اینستاگرام لابلای زجه‌‌ و زاری خانواده‌‌ قربانیان هواپیما، بیشرف‌های مزدوری رو دیدم که به تمسخر جلوی دوربین شمع خاموش می‌کردن…

اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود، پدر یکی از جانباختگان هواپیمای ۷۵۲ به نام علیرضا قندچی نیز با انتشار عکسی از صحنه شمع خاموش کردن صدف بیوتی نوشت:

در دومین سالگرد پرپرشدن ۲۸ کودک و این همه انسان.. نام تو را چه گویند. شرم بر تو باد

استوری علیرضا قندچی پدر یکی از جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی در انتقاد از صدف بیوتی

بعد از این واکنش ها صدف بیوتی نیز در جواب سینا ولی الله و آقای علیرضا قندچی و همچنین انتقادات صورت گرفته در مورد ویدیوی جنجالی اش در اینستاگرام خود به این اتفاقات پاسخ داد:

استوری صدف بیوتی در مقابل انتقادها به ویدیوی شمع فوت کردنش

البته در یک استوری دیگری صدف بیوتی عکسی از صفحه چت خودش و علیرضا قندچی منتشر کرده که در آن از او دلجویی و سوءتفاهم پیش آمده را رفع می کند! و سپس در یک استوری دیگر بدون اشاره به سینا ولی الله نوشت:

رو سیاهیش موند به آتیش بیارهای معرکه.. کاسه داغتر از آش

سینا ولی الله: من با کسی دشمنی ندارم!

سینا ولی الله مجری و دوبلور ساکن بریتانیا، با انتشار استوری در اینستاگرام خود با عنوان اینکه با کسی دشمنی ندارم، به موضوع ویدیوی صدف بیوتی پرداخت و این کار را جهت بالا بردن تعداد بینندگان ویدیو و کسب درآمد برای این اینستاگرامر ایرانی دانست.

عکس: استوری اینستاگرام سینا ولی الله درباره صدف بیوتی

انتقادها به سینا ولی الله

بعد از ماجرای انتشار توییت سینا ولی الله عده ای از کاربران با انتقاد از این مجری که صدف بیوتی را به برنامه چندشنبه با سینا دعوت و با او مصاحبه کرده بود پرداختند.

برای مثال کاربری در زیر توییت سینا نوشته:

وقتی فله مهمون دعوت میکنی و یه سری بی‌هنر دروغگو رو بزرگ میکنی و فالوعر براشون جمع میکنی … حالا تحویل بگیر

که در جواب او سینا ولی الله از خود با انتشار توییت زیر به این صورت دفاع کرده است:

برعکسه فرشته جان، افراد این چنینی رو مردم بزرگ می‌کنن بعد ما دعوت می‌کنیم که مردم با کسی که فالو می‌کنن بیشتر آشنا شن، وگرنه ما از دکتر منتخب سال انگلستان تا نویسنده و شاعر هم دعوت کردیم، چرا اونا میلیونی فالوور پیدا نکردن؟ پس اشتباه می‌فرمایید.

عکس حضور صدف بیوتی در برنامه چندشنبه با سینا

ماجرای حرفهای صدف بیوتی درباره سقوط هواپیمای اوکراینی

اما دو سال پیش بود که صدف بیوتی با انتشار چند استوری در اینستاگرام خود، خوردن موشک به هواپیمای اوکراینی را زیر سوال برد. او همچنین یک سال بعد نیز بر موضع خود پا فشاری کرد که باز هم با واکنش منفی کاربران فضای مجازی روبرو شد.

مجموعه استوری اینستاگرام صدف بیوتی درباره پرواز اوکراین

بعد از انتشار این استوری ها عده زیادی از کاربران در شبکه های اجتماعی خواهان بلاک و آنفالو کردن صدف بیوتی شده بودند.

صدف بیوتی کیست؟

صدف بیوتی با نام اصلی صدف مسائلی که برخی هم می گویند نام اصلی اش ملیحه بیات است از جمله شاخ های اینستاگرامی مقیم آمریکاست که در ۱۴ تیرماه سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شده است.

صدف بیوتی Sadaf Beauty

این اینفلوئنسر اینستاگرامی که حالا بیش از ۳.۷ میلیون دنبال کننده دارد در زمینه میکاپ و آرایش فعالیت دارد و ویدیوهای آموزشی او در این حوزه میلیون ها بار دیده شده اند و به همین خاطر می توان گفت که او یکی از موفق ترین بیوتی بلاگرهای ایرانی محسوب می شود که البته در سالهای اخیر حاشیه های فراوانی داشته که باعث کاهش محبوبیت او شده است.

ماجرای دروغ صدف بیوتی و بهترین بیوتی اینفلوئنسر سال در کن ۲۰۲۱

در ماه های گذشته و همزمان با برگزاری جشنواره فیلم کن فرانسه ۲۰۲۱، صدف بیوتی با انتشار عکسی از خودش در اینستاگرام مدعی شد برنده‌ی بهترین بیوتی اینفلوئنسر سال در فستیوال کن ۲۰۲۱ شده است.

اما ماجرا از چه قرار بود؟ همه ساله مراسمی تحت عنوان «ویبا /WIBA» در طی برگزاری فستیوال کن برگزار می‌شود، این مراسم به فستیوال کن مربوط نمی‌باشد. مراسم «ویبا /WIBA» از سال ۲۰۱۹ شروع به کار کرده که بلاگر‌های بالای صد هزار فالوئر می‌توانند در سایت این کمپانی ثبت نام و هزینه را پرداخت کرده و در ایونت مذکور شرکت و تندیس را به عنوان یادگاری دریافت کنند.

اما خانم مسائلی در حرکتی عجیب عنوان کرده بود که برنده بهترین بیوتی اینفلوئنسر سال ۲۰۲۱ کن شده است!

 

1 دیدگاه در “ماجرای دعوای سینا ولی الله با صدف بیوتی و کلیپ فوت شمع

  1. سوگل گفت:
    ۱
    ۳

    سلام، از قضیه هواپیما که به طور کامل اطلاع ندارم اما قضیه ملیحه بیاتی و برنده شدن در مسابقه رو خود صدف قبلا توضیح داده بود. چیزی رو که نمی‌دونید الکی شلوغش نکنید

نظرات