نیما سیروان بنایی که با آهنگ هوای گریه دل یاسمین لوی را برد!+عکس

0

یاسمین لوی درخواست همکاری با نیما سیروان خواننده آهنگ هوای گریه همایون شجریان را داد

درخواست همکاری یاسمین لوی با بنایی که آهنگ”هوای گریه”را خواند

خبرینا | به تازگی ویدیویی از یک ایرانی که در یک ساختمان نیمه کاره در حال خواندن آهنگ هوای گریه همایون شجریان است پربیننده شده است. این ویدیو در صفحات مختلف نیز بازتاب داشته تا جایی که یک خواننده معروف خارجی به نام یاسمین لِوی با انتشار این ویدیو در صفحه خود از کاربران درخواست داده تا این شخص را پیدا کنند. او همچنین اعلام کرده که دوست دارد با او یک آهنگ دو تایی منتشر کند!

یاسمین لوی نوشته:

خودشه! همین الان این ویدیو را از پسر خوبی به نام شاهین 🙏 آهنگساز جوان گرفتم. این مرد باید برای روح ما بخونه نه اینکه سنگ تراشی (منظورش بنایی است) کنه… اگه کسی بتونه اسم این مرد را پیدا کنه میخواهم باهاش همکاری (فیت=آهنگ دو نفری) درست کنم 😊 خیلی ممنونم

یاسمین لوی که یک خواننده اصالتا اسپانیایی است در ایران نیز شناخته شده است.

عکس: یاسمین لوی Yasmin Levy

علاوه بر این خواننده خارجی چند هنرمند خارجی دیگر نیز این ویدیو را در صفحه خود بازنشر کرده اند.

 

بنایی که آهنگ هوای گریه شجریان را خواند کیست؟

با بررسی های انجام شده شخصی که ویدیوی آواز هوای گریه شجریان از او پخش شده نامش نیما سیروان است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از او در دسترس نیست اما طبق گفته نیما سیروان قبلا در یک کبابی کار می کرده و در حال حاضر یک بنا در ساختمان است.

اینستاگرام نیما سیروان

در حال حاضر آقای نیما سیروان در اینستاگرام به آدرس instagram.com/nima.sirvan صفحه در دسترس عمومی دارد. آقای نیما سیروان در حال حاضر ۱۲ هزار دنبال کننده دارد.

 

نظرات