فال پی ام سی این هفته جدید (2 تا 8 بهمن 1400)

0

فال pmc پی ام سی هفتگی شنبه ۲ بهمن تا جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰

خبرینا | فال شبکه پی ام سی pmc که سالهاست از این شبکه به صورت هفتگی در روزهای جمعه و یکشنبه برای بینندگان پخش می شود طرفداران بسیار زیادی برای خود بدست آورده است. فال این هفته شامل روزهای شنبه ۲ بهمن ماه تا جمعه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ است.

فال پی ام سی pmc این هفته

به همین علت تصمیم گرفته ایم هر هفته این فال جذاب هفتگی را در روز جمعه برای شما در وبسایت خبرینا و در همین صفحه قرار دهیم با ما همراه باشید.

فال پی ام سی این هفته

فال پی ام سی این هفته متولدین ماه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند شامل روزهای شنبه ۲ بهمن، یکشنبه ۳ بهمن، دوشنبه ۴ بهمن، سه شنبه ۵ بهمن، چهارشنبه ۶ بهمن، پنجشنبه ۷ بهمن، جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ است که در زیر آن را می خوانید.

فال هفتگی pmc متولدین فروردین

فراموش نکنید که با یک برنامه ریزی مناسب و عاقلانه از عهده بزرگترین کارها بر می آیید. در مورد تصمیمی که گرفته اید در اطرافتان با سدی از مخالفت و سرسختی دیگران روبرو می شوید. در آینده‌ای نزدیک اتفاقاتی پیش خواهد آمد که شما را از نزدیکانتان دور می کند.

فال pmc این هفته متولدین اردیبهشت

مسئله ای پیش می آید که به شما وقت کافی می دهد تا بیشتر درباره نوع روابطتان بیندیشید و عاقلانه تر تصمیم بگیرید. بهتر است در جمع درد و دل نکنید که بعدا پشیمان نشوید. بعضی از آدم ها بی تکرار هستند، مراقب رفتار و زبانتان باشید چیزی نگویید که پشیمان بشوید.

فال pmc پی ام سی متولدین خرداد

یک کمک کوچک شما به شخصی دنیایش را از این رو به آن رو می کند. برای انجام کاری نیاز به کسب اجازه دارید، سرخود کاری انجام ندهید. در مورد یک مسئله مالی باید حواستان را جمع کنید، از هیچکس توقع نداشته باشید جز خودتان، وگرنه دلسرد می شوید.

فال هفتگی pmc متولدین تیر

فرصتی برای جبران اشتباهی فراهم می شود بهتر است از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنید. از کندی کارها ناراحت نباشید بلکه از این فرصت استفاده کنید و بیشتر نحوه انجام کار را مورد مطالعه قرار دهید. سرگرم روزمرگی نشوید.

فال هفته pmc متولدین مرداد

یکی از دوستان بدون اینکه به شما بگوید نیاز به کمکتان دارد بهتر است به او توجه کنید و او را از مخمصه ای که دچارش شده برهانید. به هر ترتیبی که شده ورزش را در برنامه روزانه تان بگنجانید. به خودتان بیشتر اهمیت بدهید، جسمی و روحی.

فال این هفته پی ام سی متولدین شهریور

کاری که انجامش مدت زیادی از شما وقت گرفته به پایان می برید و بالاخره احساس رهایی می کنید. اجازه ندهید شخصی با رفتارش به شما توهین کند. سکوت حدی دارد، سرتان را بالا بگیرید و حرفتان را بزنید. خبری می شنوید که به شما در یک تصمیم گیری مهم کمک می کند.

فال هفتگی pmc متولدین مهر

برای انجام کاری مجبور به پرداخت هزینه ای می شوید. مدتی است که اصرار دارید برخلاف جریان آب شنا کنید و این یعنی با دیگران جنگیدن. متاسفانه تاکنون پیشرفتی نداشته اید و فقط سدی عمیق بین خود و دیگران ایجاد کرده اید. کمی فکر کنید تا مشکل را پیدا کنید.

فال پی ام سی متولدین آبان

وقت آن رسیده که با نگرشی نو و متفاوت به جنگ مشکلات بروید و در این راه از کمک دوستان هم بهره بگیرید. در مورد تصمیم های لحظه ای بیشتر احتیاط کنید و اگر در مورد گام بعدی تان مطمئن نیستید، حتما در تمام زمینه ها تحقیق کنید. از نظر عاطفی به یک تحول بزرگ دست می یابید.

فال شبکه پی ام سی متولدین آذر ماه

ایده خوب و تازه ای که دارید، به شما کمک می کند از مشکلات به راحتی عبور کنید تا جایی که به برداشتن قدم های بعدی فکر می کنید. روی کمک اطرافیان تان بیشتر حساب کنید. بی خبری از شخصی کلافه تان کرده، راهی پیدا می کنید تا با این وضع کنار بیایید.

فال pmc موزیک این هفته متولدین دی ماه

برای گریز از جواب دادن به شخصی دائم در حال فرار هستید. این وضع بچگانه را پایان دهید و کاری که باید انجام دهید. دلتنگی برای شخصی کلافه تان می کند. سرتان را با هر چیزی که برایتان خوب است گرم کنید. پادکست گوش کنید، فیلم ببینید، کتاب بخوانید یا ورزش کنید.

فال پی ام سی pmc متولدین بهمن

برای نیکی کردن دلتان را صاف کنید و از شخصی که به او کمک می کنید توقعی نداشته باشید. نتیجه کار نیکتان را اینجا و حالا نمی گیرید. نتیجه اش را بعدها و از جای دیگری دریافت خواهید کرد. شخصی با رفتار جدیدش شما را غافلگیر می کند.

فال pmc متولدین اسفند ماه این هفته

برای یک تغییر آماده باشید. در مورد رابطه احساسی تان یادتان باشد، حرف با عمل باید یکی باشد. کسی که فقط حرف می زند و عمل نمی کند، رابطه را رو به سردی می برد. یک گره مالی باز می شود و خیالتان از مسئله ای راحت می شود. اوضاع بر وفق مرادتان است.

همچنین صفحه فال پی ام سی به صورت ثابت با آدرس khabarina.com/pmc-horoscope در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. با رفتن به این صفحه تازه ترین محتوای مربوط به فال هفتگی پی ام سی را مشاهده خواهید کرد.

نظرات