فال پی ام سی این هفته (شنبه تا جمعه 26 آذر 1400)

0

خبرینا | فال شبکه پی ام سی pmc که سالهاست از این شبکه در روزهای جمعه و یکشنبه برای بینندگان پخش می شود طرفداران بسیار زیادی برای خود بدست آورده است.

به همین علت تصمیم گرفته ایم هر هفته این فال جذاب هفتگی را در روز جمعه برای شما در وبسایت خبرینا قرار دهیم با ما همراه باشید.

فال این هفته پی ام سی pmc

فال پی ام سی این هفته شبکه pmc

فال پی ام سی این هفته متولدین ماه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند شامل روزهای شنبه ۲۰ آذر ماه تا روز جمعه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰ است که در زیر آن را می خوانید.

فال pmc متولدین فروردین

برای یک زخم کهنه دنبال مسکن های موقت نباشید، مسئله را باید از ریشه حل کنید. از شنیدن خبری اشک شوق می ریزید. بعد از چند سال تلاش مداوم اکنون وقت استراحت و لذت بردن است، حالا شما فرصت کافی برای شروع کردن کار یا حرفه ای که از مدت ها پیش در فکرتان بوده دارید، از این فرصت استفاده کنید.

 

فال pmc متولدین اردیبهشت

وقت بیشتری را با دوستان بگذرانید. برای شروع یک رابطه عاطفی جدید بهتر است کمی صبر کنید. اگر مجرد هستید این روزها بهتر است آخرین نگرانی تان در رابطه با عشق و عاشقی باشد. اگر در رابطه ای عاطفی هستید در مقابل ناملایمات صبوری و تحمل بیشتری نشان دهید. مسافری عزیز در راه دارید.

 

فال pmc متولدین خرداد

فکری که به ذهنتان رسیده یا چیزی که می خواهید با سماجت تمام به دست خواهید آورد. از دیدن شخصی بسیار خوشحال خواهید شد. گرهی سخت خود به خود باز می شود طوری که باورتان نمی شود. خرید کوچکی برای خودتان یا شخصی عزیز خواهید کرد انجام یک کار خیر ختم به اتفاق خوبی برای شما می شود.

فال pmc متولدین تیر

در مورد مسئله ای امیدتان ناامید می شود، کمی صبور تر باشید. دیدن عکسی خاطرات خوش گذشته را برایتان زنده می کند. در مورد یک پیشنهاد کاری بر سر دوراهی قرار می گیرد. شنیدن خبری بسیار متعجبتان می کند، دست پاچه نشوید و عکس العملی نشان ندهید که بعدا پشیمان بشوید.

فال pmc متولدین مرداد

شخصی در اطرافتان بسیار مرموز و محافظه کار است، بهتر است با او بسیار با احتیاط رفتار کنید و از برنامه های آینده تان با او صحبت نکنید. شما اهداف و خواسته واقعی او را نمی دانید. در مورد یک مسئله کاری احساس غرور می کنید اما اگر نتوانید در مورد تصمیمتان مصمم باشید به مشکل بر خواهید خورد.

فال pmc متولدین شهریور

این روزها در رابطه عاطفی تان دچار احساسی چندگانه شده اید، بهتر است تکلیف این احساس را هرچه زودتر روشن کنید. در مورد یک مسئله ی کاری همه تخم مرغ ها را در یک شانه نچینید. در مورد مسئله ای بیش از حد کنجکاوی و پرس و جو نکنید به دردسر میافتیدT این مسئله به شما مربوط نیست.

فال pmc متولدین مهر

برای شروع کاری دائم امروز و فردا می کنید، تصمیمی جدی بگیرید و شروع کنید و بهانه نیاورید زمان را از دست می دهید. رفتار شخصی شما را وادار به فکر می کند. یک معامله آن طور که توقع دارید پیش نمی رود کمی صبر کنید. اوضاع از آنچه که فکر می کنید بهتر خواهد شد.

فال پی ام سی متولدین آبان

با گفتن یک حرف در جمعی نه تنها برای خود بلکه برای دیگران هم ناراحتی ایجاد خواهید کرد. در مورد یک گره مالی نگرانی نداشته باشید و بیشتر تمرکزتان روی کار و فعالیت های اخیرتان باشد. امکان دوری موقت به خاطر یک سفر کاری وجود دارد. هدیه ای دریافت خواهید کرد که غافلگیرتان می کند.

فال pmc متولدین آذر

بیشتر به ورزش های سبک بپردازید و سلامتتان را جدی بگیرید. یک کار نیمه تمام دارید که فکرش کلافه تان کرده، برایش وقت بگذارید و آن را تمام کنید. برای گرفتن یک جواب عجله دارید و دلتان می خواهد زمین و زمان را به هم بدوزید، مراقب باشید رفتاری نشان ندهید که اطرافیان را هم کلافه کنید.

فال pmc متولدین دی

در برابر شخصی که بسیار عصبانی تان کرده سکوت کرده و خودخوری می کنید، سر خودتان را مشغول کنید حالا زمان پاسخگویی نیست وقتش که برسد آنچه لازم است خواهید گفت. وارد شدن در یک معامله نگرانتان کرده. یک جابجایی خواهید داشت از تغییر نترسید. خبری می شنوید آن را به فال نیک بگیرید.

فال pmc متولدین بهمن

تکلیف مسئله ای مالی که از مدت ها قبل فکرتان را نگران کرده روشن و مسئله حل خواهد شد. دوست و یا یکی از اقوام خانواده گرفتاری قانونی پیدا کرده، او سعی می کند تا شما را هم درگیر سازد به کسی اعتماد نکنید و تا می توانید خودتان را از این مسئله دور نگه دارید، رودرواسی را کنار بگذارید.

فال pmc متولدین اسفند

راستگویی خوب است اما در مورد مسئله ای که پیش آمده تا از شما سوالی پرسیده نشده حرفی نزنید. در مورد نیتتان همچنان نیاز به جستجو و تحقیق دارید. در رابطه عاطفی تان با طرف مقابل به توافق های رضایت بخشی خواهید رسید. گمشده ای را بعد از سالیان طولانی پیدا خواهید کرد.

 

نظرات