تزیین دفتر مشق ساده 2023 | حاشیه دفتر مشق ساده

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین دفتر مشق ساده ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین دفتر مشق ساده را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

برای تراش نمودن مداد از تراش های دستی استفاده کنید. مغز مداد ها به دلیل تشکیل از موم و روغن موجب خراب شدن تیغ تراش و کند شدن آن می گردند به همین دلیل با توجه به هزینه پایین تراش های دستی، پس از کند شدن آن می توانید یک تراش دیگر جایگزین کنید.
این سبک هنری از بخش ها مختلفی تشکیل شده است، مهمترین آن ها نقاشی با مداد رنگی فانتزی، نقاشی با مداد رنگی کودکانه، نقاشی با مداد رنگی حرفه ای و هایپر رئال می باشد که برای هرکدام از آنها شرایط و مراحل خاص در آموزش و طراحی دارند.

جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023

جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده ۲۰۲۳

با توجه به اینکه مهم ترین ابزار این سبک مداد رنگی می باشد اما در برخی مواقع جهت ایجاد اثر بخشی بیشتر از ابزار های دیگری نیز استفاده می شود. از جمله این ابزار می توان به قلم مو، قلم محو کن، حلال ها و پاک کن اشاره نمود. برای اینکه رنگ را در قسمتی محو کنیم از قلمو نسبتاً زبر استفاده می کنیم با این کار رنگ در قسمت مورد نظر در هم ترکیب و محو می شوند. قلم یا مداد محو کن نوعی مداد است که در آن از رنگ دانه استفاده نشده است و با توجه به وجود موم در این مداد زبری رنگ های قسمت مربوطه را گرفته به رنگی نرم تبدیل می کند.

جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023 جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023 جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023 جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023 جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023 جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023 جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023 جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023 جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023 جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023 جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023 جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023 جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023 جدیدترین تزیین دفتر مشق ساده 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات