استفانی ماتو به علت فروش باد معده زیاد بازنشست شد! + عکس

0

استفانی ماتو بعد از گاز معده زیاد در بیمارستان بستری شد

استفانی ماتو و باد معده بیش از حد

به گزارش خبرینا و به نقل از وبسایت ladbible دختری به نام استفانی ماتو که پیشتر نامش به علت فروش عجیب و غریب باد معده اش در شیشه به مشتریان مشهور شده بود به علت انجام بیش از حد باد معده راهی بیمارستان شده است.

عکس: استفانی ماتو بعد از باد معده بسیار زیاد در بیمارستان

بازنشستگی استفانی ماتو به علت باد معده

به گزارش این سایت، استفانی ماتو stephanie matto ستاره سابق برنامه های واقعیت گرا یا ریالیتی شو که از باد معده (گوز به عامیانه) زدن در شیشه ۲۰۰۰۰۰ دلار درآمد داشت، پس از اینکه به دلیل فشار بیش از حد به خود برای پر کردن شیشه ها با باد معده خود حالش بد و در بیمارستان بستری شد، بازنشستگی خود را اعلام کرد.

عکس منتشر شده از استفانی ماتو در بیمارستان

او قبل از اینکه به بیمارستان برود نشانه هایی از حمله قبلی و به خصوص درد در قفسه سینه خود احساس کرده بود.

پزشکان که نگران حال او بودند با انجام آزمایش خون و الکتروکاردیوگرام متوجه شدند که این علایم در واقع ناشی از گاز اضافی رژیم غذایی مکرر لوبیا، تخم مرغ و شیک های پروتئینی موز است که استفانی ماتو برای تولید باد معده برای خود گرفته است.

عکس دیگری از استفانی ماتو در بیمارستان

استفانی ماتو و تصمیمش برای بازنشستگی

خانم ماتو که چند وقتی است به علت فروش باد معده اش نه تنها سرتیتر رسانه های آمریکایی شده بلکه در سرتاسر جهان نیز شناخته شده است. او درباره اتفاقی که برای سلامتی اش و تصمیمش برای بازنشستگی می گوید: “فکر می کردم دارم سکته می کنم و این آخرین لحظات من است، آنجا بود که فهمیدم زیاده روی کردم.”

استفانی ماتو و شیشه باد معده خودش در دستش

استفانی ماتو گفته که در یک روز سه شیک پروتئینی و یک کاسه بزرگ سوپ لوبیا سیاه را خورده است. بعد از رفتن به بیمارستان پزشکان به او توصیه کردند که رژیم غذایی خود را تغییر دهد و از یک داروی سرکوب کننده گاز معده استفاده کند. همین باعث شده تا او به تجارت گاز معده اش به صورت واقعی پایان دهد!

فروش دیجیتالی باد معده

اما بعد از بروز مشکلات سلامتی برای استفانی ماتو که تصمیم به بازنشستگی گرفت او از فروش محصولات معده ای خود دست نکشیده و به صورت آثار دیجیتالی و با استفاده از بلاکچین و NFT همچنان به خریداران خدمت رسانی می کند!

فروش دیجیتالی NFT بادمعده توسط استفانی ماتو

ماجرای فروش باد معده استفانی ماتو

خانم استفانی ماتو در نوامبر سال گذشته پس از دریافت درخواست‌هایی در سایت با محتوای بزرگسالان شروع به فروش باد معده خود در ظرف های شیشه ای کرد. او باد نفخ خود را در یک ظرف شیشه ای پر می کند، روی آن را می بندد و سپس بسته را به قیمت ۱۰۰۰ دلار برای هر یک از مشتریانش می فرستد.

نظرات