تزیین کیک با گل طبیعی 2023 | مدل کیک تولد با گل طبیعی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین کیک با گل طبیعی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین کیک با گل طبیعی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

کیک یکی از اصلی ترین ارکان چشمگیر در مراسم ها و مناسبت های مختلف می باشد و طعم و دیزاین و زیبایی ظاهر آن هم بسیار اهمیت دارد چون باعث زیبایی هرچه بیشتر میز مراسم ها می شود. گل ها از آنجایی که همه جا کاربرد دارند و شادابی و زیبایی را به همراه دارند در دیزاین کیک ها هم قابل اجرا و مورد توجه و پسند می باشد. گل آرایی روی انواع کاپ کیک ها و دسرها هم انجام می شود.

جدیدترین تزیین کیک با گل طبیعی 2023

جدیدترین تزیین کیک با گل طبیعی ۲۰۲۳

اگر قصد دارید که برای تولد، کیک با دیزاین گل های طبیعی یا گل مصنوعی داشته باشید بهترین کار این است که نوع گل و رنگ آن را برطبق رنگ تم مورد نظر تولد خود انتخاب کنید. ترکیب رنگی گل ها باید کاملاً مکمل هم باشند. رنگ زیر کیک باید یک رنگی انتخاب شود که هماهنگ و متناسب و مکمل با رنگ و نوع گل ها باشد. اگر کیک انتخابی شما گرد و ساده است، گل هایی با گلبرگ های زیاد مثل گل رز بهترین انتخاب است و بهتر است که گل ها در مرکز کیک قرار دهید.
طراحی سبک‌ اروپایی طرفدار بسیار زیادی دارد. در این نوع از سبک گل آرایی، دیزاین به صورت دسته گل های زیبا روی کیک انجام می شود. انتخاب نوع و رنگ گل کاملاً سلیقه ای است ولی بهترین انتخاب استفاده از رنگ‌های شاد مثل بنفش ها و سبز می باشد و رنگ متناسب با کیک می باشد. توجه داشته باشید اگر از گل های رنگی استفاده می کنید می توانید خامه ی کیک را هم به صورت کمرنگ همرنگ گل استفاده کنید.

جدیدترین تزیین کیک با گل طبیعی 2023 جدیدترین تزیین کیک با گل طبیعی 2023 جدیدترین تزیین کیک با گل طبیعی 2023 جدیدترین تزیین کیک با گل طبیعی 2023 جدیدترین تزیین کیک با گل طبیعی 2023 جدیدترین تزیین کیک با گل طبیعی 2023 جدیدترین تزیین کیک با گل طبیعی 2023 جدیدترین تزیین کیک با گل طبیعی 2023 جدیدترین تزیین کیک با گل طبیعی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات