کیک تولد مدل کاپ کیک 2023 | عکس کاپ کیک فانتزی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کیک تولد مدل کاپ کیک ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های کیک تولد مدل کاپ کیک را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

یکی دیگر از اطلاعاتی که بیهوده داخل دستورهای غذایی وجود ندارد، دمای اتاق است. در مقابل بعضی از مواد اولیه‌ی پختن کیک می‌نویسند که باید در دمای اتاق باشند. معمولا موادی مثل شیر، تخم‌مرغ، کره و خامه‌ی ترش را باید از قبل، بیرون از یخچال بگذارید تا به دمای اتاق برسند.

جدیدترین کیک تولد مدل کاپ کیک 2023

جدیدترین کیک تولد مدل کاپ کیک ۲۰۲۳

آرد یکی از مهم‌ترین مواد اولیه‌ی کیک است که معمولا در اندازه‌گیری آن اشتباهاتی پیش می‌آید. برای اندازه‌گیری آرد با پیمانه، نباید پیمانه‌ی اندازه‌گیری را داخل کیسه‌ی آرد بزنید و آن را پر کنید. برای پر کردن پیمانه‌ی آرد باید از قاشق استفاده کنید. آرد را با قاشق از داخل کیسه به پیمانه بریزید و بعد سطح آن را با یک چاقو صاف کنید. بعد از پر کردن پیمانه آن را تکان ندهید چون هر بار که این کار را انجام دهید، سطح آرد پایین‌تر می‌رود و مجبور می‌شوید که آرد اضافه کنید. به همین ترتیب مقدار آردی که استفاده می‌کنید، بیشتر می‌شود.
شاید فکر کنید که هر چقدر مواد را بیشتر هم بزنید یا با سرعت بالاتری هم بزنید، نتیجه‌ی بهتری می‌گیرید اما این طور نیست. برای هم زدن مواد هم طبق دستور پیش بروید. گاهی اوقات در طرز تهیه‌ی کیک، آمده که مواد را با سرعت زیاد و با هم‌زن برقی هم بزنید. گاهی اوقات در دستورها نوشته شده که مواد را به آرامی با لیسک هم بزنید فقط تا جایی که مواد با هم ترکیب شوند. هم زدن را هم دقیقا مطابق دستور انجام دهید. هم زدن بیش از اندازه یا کمتر از حد مورد نیاز، از رایج‌ترین اشتباهات در پختن کیک است.

جدیدترین کیک تولد مدل کاپ کیک 2023 جدیدترین کیک تولد مدل کاپ کیک 2023 جدیدترین کیک تولد مدل کاپ کیک 2023 جدیدترین کیک تولد مدل کاپ کیک 2023 جدیدترین کیک تولد مدل کاپ کیک 2023 جدیدترین کیک تولد مدل کاپ کیک 2023 جدیدترین کیک تولد مدل کاپ کیک 2023 جدیدترین کیک تولد مدل کاپ کیک 2023 جدیدترین کیک تولد مدل کاپ کیک 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات