جدیدترین مدلهای کیک یلدا عروس 1402

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کیک یلدا عروس ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم.اما آنچه که در سفره آرائی شب یلدا از اهمیت برخوردار است، تزئین هنداونه و انار در این سفره است. معمولا در همه خانواده ها رسم است که علاوه بر گذاشتن یک ظرف پر و تزئین شده انار، انارها را نیز دانه کرده و در ظرف های زیبا در اطراف سفره قرار می دهند تا مهمانان با افزودن نمک و گلپر به آن، به راحتی از آن تناول کنند.
امروزه برای تزئین سفره شب یلدا المان های زیبای زیادی مانند انارها و هندوانه های گوناگون، مرغ‌های آمین و چیزهای دیگر در بازار می توان یافت که برای تزیین سفره و دیگر نقاط خانه می توان از آن‌ها استفاده کرد. شمع‌ها هم گزینه‌ی بسیار مناسبی برای تزیین سفره شب یلدا هستند. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های کیک یلدا عروس را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

کیک یلدا عروس

جدیدترین کیک یلدا عروس ۲۰۲۳

در این روز بیادماندنی که همه اعضای خانواده برای ساعت‌های زیادی دور هم جمع می‌شوند، بهتر است خوردنی‌های متنوعی تهیه کنید تا برای همه مناسب باشد و از دورهمی در شب طولانی یلدا، با خوراکی‌های خوشمزه لذت ببرید.
آجیل و تنقلات شب یلدا شامل دانه هایی چون گندم و نخود برشته، تخمه هندوانه و کدو، بادام، پسته، فندق، کشمش، انجیر و توت خشک است که در شب یلدا می بایست و می باید بر سر سفره باشد.

در این روزهایی که همه درگیر زندگی هستند، شاید شب یلدا جز معدود زمان‌هایی باشد که تمامی اعضای خانواده در کنار یکدیگر جمع می‌شوند پس این زمان یکی از بهترین موقعیت‌ها برای بازی‌های دست جمعی است. در ادامه چند نوع بازی مختلف به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید در کنار خانواده به آن بپردازید.

 

کیک یلدا عروس

کیک انار
کیک یلدا عروس

کیک شب یلدا جدید

کیک یلدا عروس

کیک شب یلدا برای مدرسه

کیک یلدا عروس

تزیین کیک شب یلدا با خامه

کیک یلدا عروس

کیک شب یلدا ۱۴۰۰

کیک یلدا عروس

تزیین کیک شب یلدا خانگی

کیک یلدا عروس

عکس کیک شب یلدا

کیک یلدا عروس

کاپ کیک شب یلدا

کیک یلدا عروس

کیک یلدا عروس

کیک یلدا عروس

کیک یلدا عروس

کیک یلدا عروس

 

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات