فال این هفته شبکه پی ام سی pmc

0

فال pmc پی ام سی هفتگی شنبه ۲۵ دی ماه تا جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰

خبرینا | فال شبکه پی ام سی pmc که سالهاست از این شبکه به صورت هفتگی در روزهای جمعه و یکشنبه برای بینندگان پخش می شود طرفداران بسیار زیادی برای خود بدست آورده است. فال این هفته شامل روزهای شنبه ۲۵ دی ماه تا جمعه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ است.

به همین علت تصمیم گرفته ایم هر هفته این فال جذاب هفتگی را در روز جمعه برای شما در وبسایت خبرینا و در همین صفحه قرار دهیم با ما همراه باشید.

فال پی ام سی این هفته

فال پی ام سی این هفته متولدین ماه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند شامل روزهای شنبه ۲۵ دی، یکشنبه ۲۶ دی، دوشنبه ۲۷ دی، سه شنبه ۲۸ دی، چهارشنبه ۲۹ دی، پنجشنبه ۳۰ دی، جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ است که در زیر آن را می خوانید.

فال هفتگی pmc متولدین فروردین

شخصی را ملاقات می کنید که بسیار برایتان مهم است. پند و نصیحت دیگران را گوش می کنید اما به آن عمل نمی کنید. شما فکر می کنید دیگران شرایطتان را درک نمی کنند، اشتباه می کنید شما مسئله را از نگاه آن ها ببینید تا بتوانید تصمیم درست بگیرید. عصبانی نباشید.

فال pmc این هفته متولدین اردیبهشت

در برخورد با دیگران حواستان به موقعیتتان باشد. هدیه دلخواهتان را هنوز پیدا نکرده اید، در جاهای غیر معمول دنبال آن بگردید. رفتار شخصی کلافه و نگرانتان می کند او با شما فرق دارد توقع رفتار مشابه نداشته باشید و بیخود اعصابتان را به هم نریزید.

فال pmc پی ام سی متولدین خرداد

خیالتان راحت، درگیری که به شما مربوط نیست تمام می شود و شما از شنیدن خبرش خوشحال می شوید. در مورد مسئله ای کاری بهتر است الان دست به هیچ تغییر بزرگی نزنید. چند وقتی است از خود گله‌مند هستید و قبول کردن تمجیدها و تعریف های دیگران برایتان سخت شده.

فال هفتگی pmc متولدین تیر

با چسبیدن به حاشیه ها صرفا خودتان را خسته و دلزده می کنید. با وجود مسائلی که پیشت سر گذاشته اید هنوز اعتماد به نفس گذشته را به دست نیاورده اید، افکار منفی خود را دور بریزید و از جنگیدن با واقعیت های زندگی دوری کنید، فقط سرعتتان را با این کار کم می کنید.

فال هفته pmc متولدین مرداد

در رابطه احساسی با دیدی متفاوت و مثبت به زندگی و اتفاقات اطرافتان نگاه کنید. اتفاق خوبی در راه است. از شرکت در یک کار خیر دست جمعی بسیار لذا خواهید برد. در مورد مسئله مالی به افکارتان نظم بدهید و کارها را اولویت بندی کنید.

فال این هفته پی ام سی متولدین شهریور

اگر دوستی نظرات سازنده خود را ابراز می کند، بدانید که فقط می خواهد به شما در رسیدن به موفقیت کمک کند. به خودتان اعتماد کنید و نگذارید یک ناراحتی و یا یک شکست شما را عقب براند. مطلبی را خواهید خواند که به شما ایده تازه ای می دهد. دنبال آن را بگیرید.

فال هفتگی pmc متولدین مهر

این روزها احساس می کنید از هر طرف محاصره شده اید. برای خلاصی از این وضعیت بهتر است با کسی که خیلی دل خوشی از او ندارید فعلا مصالحه کنید. صبر کنید تا آبها از آسیاب بیفتد و اوضاع کمی آرام تر شود. از گفتن حرفی و یا دست زدن به کاری می ترسید.

فال پی ام سی متولدین آبان

هر کاری را قبول نکنید. بهتر است هر چه زودتر تصمیم بگیرید و دست دست نکنید. مدتی است که ایده های مالی خوبی در ذهن می پرورانید. قبل از شروع هر کاری بهتر است ابزار کار را فراهم کنید تا با شکست مواجه نشوید. حالا وقت آن نیست که بی گدار به آب بزنید.

فال شبکه پی ام سی متولدین آذر ماه

بحثی پیش می آید که بهتر است به جای نشان دادن عکس العمل تند و صریح، آرامشتان را حفظ کنید و حرف های دیگران را هم بشنوید . شما احساس می کنید آمادگی لازم برای تغییرات اساسی و جدی را دارید. بهتر است تا زمانی که کسی به عنوان حامی به سراغتان نیامده صبر کنید.

فال pmc موزیک این هفته متولدین دی ماه

یک مسئله حقوقی و قانونی ذهن شما را مشغول کرده، بهتر است در این رابطه با وکیل مشورت کنید. قائله ای که میان افراد فامیل آغاز شده بود، سرانجام فیصله می یابد و نقش شما در این میانه کاملا مثبت خواهد بود. با چند دوست خوب خود تجدید دیدار و از گذشته ها یاد می کنید.

فال پی ام سی pmc متولدین بهمن

برای یک خرید، خودتان را به دردسر زیادی می اندازید. در یک پروژه کاری بهتر است از اول شفاف تر رفتار کنید تا بعدا پشیمان نشوید و فکر نکنید از شما سوء استفاده شده. نسبت به یک مسئله احساسی به شدت حساس شده اید و با هر جرقه ای از جا می پرید.

فال pmc متولدین اسفند ماه این هفته

در مورد یک مسئله خانوادگی بهتر است مشکل را از چشم دیگران هم ببینید. یادتان باشد، همیشه حق با شما نیست. یک مسئله اداری را پیگیری کنید. به نتیجه خوبی می رسید. پیشنهادی به شخصی داده اید که جواب درستی به شما نداده، بهتر است فعلا صبر کنید.

همچنین صفحه فال پی ام سی به صورت ثابت با آدرس khabarina.com/pmc-horoscope  در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. با رفتن به این صفحه تازه ترین محتوای مربوط به فال هفتگی پی ام سی را مشاهده خواهید کرد.

نظرات