چهره باورنکردنی رضا رویگری و همسرش تارا کریمی در مراسم بزرگداشت

0

خبرینا | چند سالی است که رضا رویگری خواننده و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون به علت سکته مغزی و مشکلات حرکتی خانه نشین شده است. به همین دلیل به تازگی در یک کار پسندیده مراسم بزرگداشتی برای رضا رویگری در تهران با حضور همسر و بازیگران برگزار شد.

عکس جدید رضا رویگری و همسرش تارا کریمی

عکس های باورنکردنی از رضا رویگری در کنار همسرش تارا کریمی

عکس ها و کلیپ های منتشر شده از این مراسم باورنکردنی است! چهره رضا رویگری کاملا با آنچه که در ذهن داشتیم تفاوت بسیار زیادی دارد و می شود اثرات سکته مغزی بر این بازیگر خوب کشورمان را دید.

عکس های زیر از رضا رویگری و همسرش تارا کریمی است:

عکس جدید رضا رویگری در کنار همسرش تارا کریمی / عکاس:زهرا اصغری

عکس جدید رضا رویگری در مراسم بزرگداشتش / عکاس: روح الله بالش آبادی

عکس جدید رضا رویگری در مراسم بزرگداشتش / عکاس: روح الله بالش آبادی

عکس جدید تارا کریمی در مراسم بزرگداشت همسر رضا رویگری

عکس جدید رضا رویگری، همسرش تارا کریمی و سالار عقیلی در مراسم بزرگداشت رضا رویگری

ویدیو کلیپ رضا رویگری و همسرش تارا کریمی در مراسم بزرگداشتش

دانلود ویدیو

رضا رویگری بعد از سکته مغزی

رضا رویگری در یکی از آخرین گفتگوهایش با رسانه های خبری درباره وضعیتش پس از سکته مغزی به وبسایت خبرآنلاین در سال ۱۳۹۷ میگوید:

در حال حاظر تحت نظر دو پزشک هستم، فیزیوتراپی و آب درمانی انجام می‌دهم و تمرین می‌کنم تا کاملا بتوانم سلامتی خودم را بدست بیاورم. هنوز کاملاً به اصطلاح خوبِ خوب نشده‌ام اما خداراشکر بسیار بهترم و وضعیتم رو به بهبودی و امیدوار کننده است.

او ضمن بیان اینکه در کل دوران بیماری‌اش در یک یا دو پروژه حضور داشته است، این بیماری را بهانه‌یِ سینماگران خواند وگفت: متأسفانه این بیماری بهانه‌یِ خوبی برای همکاران و دوستانمان شده بود تا برای بازی در فیلم یا سریالی دعوت به همکاری نکنند و فکر می‌کنم اگر کاملا هم خوب بشوم، حتی در المپیک هم نفر اول بشوم، دوستان سینمایی‌مان طوری رفتار می‌کنند که به تو القاء کنند نمی‌توانی کار کنی.

رضا رویگری: وضعیت روحی‌ام بدتر از وضعیت جسمی‌ام است

خواننده آلبوم «کازابلانکا» در ادامه افزود: البته وضعیت روحی‌ام خرابتر از وضعیت جسمانی‌ام است، وضعیت جسمانی‌ام دارد بهتر می‌شود اما از نظر روحی اصلاً حالم خوب نیست. چون من بازیگر را به ماهی تشبیه می‌کنم، وقتی ماهی را از آب بگیرید و به خشکی بیندازیدش چه حالی دارد؟ بازیگری هم که جلوی دوربین نباشد و بازی نکند حالش همین گونه است. ما مثل ماهی از آب گرفته هستیم.

او به عنوان سخن پایانی گفت: حمایت بهتر از تشییع است، از هنر و هنرمندحمایت کنیم تا هنرمند با غم و غصه از دنیا نرود. برای حمایت از هنرمندی که زنده است هیچ کاری نمیکنیم ولی برای تشییع اش دوان دوان می‌رویم. خب چه فایده‌ای دارد؟!

رضا رویگری و ازدواج جنجالی با تارا کریمی

در سالهای گذشته ازدواج رضا رویگری سوژه رسانه ها و کاربران فضای مجازی بود آن هم تنها به خاطر اختلاف سن او و همسرش. رضا رویگری متولد ۱۳۲۵ است و همسرش تارا کریمی متولد ۱۳۶۸ است همین اختلاف سنی برای مدت ها سوژه رسانه ها و کاربران شده بود.

عکس: رضا رویگری و همسرش تارا کریمی

تارا کریمی همسر دوم رضا رویگری بعد از طلاقش است.

نظرات