مدل دیزاین ناخن پا 2022 مجلسی/ اسپرت مناسب تمام سلیقه ها

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل دیزاین ناخن پا  ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. در حالی که روش کاشت ناخن بیشتر روی انگشتان دست استفاده می‌شود، اما برخی از سالن‌های زیبایی خدمات کاشت ناخن روی پا را نیز ارائه می‌دهند. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین مدل دیزاین ناخن پا را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

گرچه کاشت ناخن پا می‌تواند ظاهری زیبا و فوق العاده به انگشتان پا ببخشد اما دلایلی وجود دارد که بهتر است بغیر از موارد ضروی از آن استفاده نکنیم.
کمتر از لاک ناخن استفاده کنید . زیرا باعث خشکی ، و ایجاد لکه روی ناخن ها میشود . و یا اگر از لاک ناخن استفاده می کنیدحتما از لاک ناخن های با کیفیت بالا ، فاقد سولفونامید ، فرمالدئید استفاده شود.
شاید برایتان پیش آمده باشد که دو روز بعد از مراجعه به یک سالن آرایش و پرداخت هزینه‌ای قابل توجه برای پدیکور، لاک برخی از ناخن‌های پاهایتان خراب شده یا به کلی از بین رفته باشد. بعد از کاشت ناخن پا، ترک خوردن لاک یا خراب شدن آن کمتر اتفاق می‌افتد، و شما می‌توانید به مدت دو هفته کامل قبل از ترمیم، از ظاهری عالی ناخن پاهایتان لذت ببرید.

مدل دیزاین ناخن پا

جدیدترین مدل دیزاین ناخن پا ۲۰۲۲

اگر به هر دلیلی از ناخن‌های پای خود راضی نیستید، چه به این دلیل که ناخن‌هایتان را از دست داده‌اید،یا از طریق عفونت ناخن راه‌های دیگر آسیب دیده‌اند، تصمیم گیری برای قرار دادن اکریلیک روی انگشتان پا می‌تواند برای شما مناسب باشد. کاشت ناخن‌های پا نقص‌های ناخن‌های شما را می‌پوشاند و به شما آرامش خاطر می‌دهد که انگشتان پاهایتان همان‌طور که همیشه می‌خواستید به نظر می‌رسند.
آیا می‌دانید کاشت ناخن ژله ای با کاشت آکریلیک چه تفاوتی دارد؟ و کاشت ناخن به روش ژله ای آسیب کمتری به ناخن های شما وارد می‌کند.
کاشت ناخن پا زمانی که به مدت طولانی گذاشته شود، باعث تغییر سطح ناخن شده و صفحه اصلی ناخن را از بین می برد. کاشت ناخن پا به مرور زمان باعث ایجاد مشکلات بیشتری نیز می شود. مانند تغییر رنگ ناخن و التهاب دور ناخن و خط خط شدن روی ناخن پا.

مدل دیزاین ناخن پا

لاک پا

مدل دیزاین ناخن پا

مدل کاشت ناخن کوتاه و شی

مدل دیزاین ناخن پا

مدل کاشت ناخن کوتاه و شیک

مدل دیزاین ناخن پا

مدل ناخن جدید

مدل دیزاین ناخن پا

عکس پا

مدل دیزاین ناخن پا

انواع لاک ناخن پا

مدل دیزاین ناخن پا

دیزاین ناخن پا

مدل دیزاین ناخن پا

زیباترین ناخن پا زن

مدل دیزاین ناخن پا

ژلیش ناخن پا

مدل دیزاین ناخن پا

مدل دیزاین ناخن پا

مدل دیزاین ناخن پا

مدل دیزاین ناخن پا

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات