‌‎ماجرای ناپدید و پناهنده شدن شقایق باپیری بازیکن هندبال در اسپانیا + عکس

0

خبرینا | شقایق باپیری Shaghayegh Bapiri بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران که به تازگی در اردوی تیم ملی در اسپانیا از این تیم جدا شده و به اردو برنگشته! این ماجرا را در زیر بررسی کردیم با ما همراه باشید.

ماجرای شقایق باپیری در اسپانیا | شقایق باپیری کجاست؟

ماجرای ناپدید یا پناهنده شدن شقایق باپیری در اسپانیا چیست؟

‌‎شقایق باپیری، عضو تیم زنان هندبال، هنگام تست پی سی آر از اردوی تیم ملی در رقابت های جهانی جدا شده و خبری از وی نیست. در این ماجرا از اول تصور می شد که شقایق باپیری به کشور اسپانیا پناهنده شده اما به نظر می رسد که ماجرا چیز دیگری است و خانم باپیری ناپدید شده است!

عکس: شقایق باپیری بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران

پناهندگی شقایق باپیری در اسپانیا

جدیدترین خبر:

بازیکن تیم ملی هندبال زنان پناهنده شد! شقایق باپیری: دلیلم برای پناهندگی داشتن آینده بهتر در ورزش و پیشرفت ورزشی بوده است. کل دوران زندگی را به دنبال ورزش بوده‌ام و هیج وقت به دنبال سیاست نبودم.

عکس بی حجاب شقایق باپیری در اسپانیا


ماجرای ناپدید یا پناهنده شدن شقایق باپیری در اسپانیا

جوئل دپلانک، نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال در پاسخ به پرسش خبرنگار بخش صدای آمریکا درباره احتمال پناهندگی شقایق باپیری گفت: «متاسفانه هیچ اطلاعی درباره این مساله ندارم. تنها می‌دانم پلیس اسپانیا در حال بررسی موضوع و تحقیق درباره آن است.»

او تأکید کرد: «من نمی‌دانم در حال حاضر وضعیت چگونه است، گمان می‌کنم مانند مورد کامرون باشد. پلیس دارد تحقیق می‌کند.» هفته پیش، چهار بازیکن تیم‌ ملی زنان کامرون از هتل خود که تیم ملی ایران هم در آن اقامت دارد، گریختند و سخنگوی پلیس اسپانیا در این باره اعلام کرده که آنها به میل خود هتل را ترک کرده‌اند و‌ به دنبال اخذ پناهندگی از اروپا هستند.

پناهندگی و ناپدید شدن شقایق باپیری

به گزارش خبرنگار اعزامی صدای آمریکا به محل برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی جهان در اسپانیا، شقایق باپیری که از سال ۲۰۱۵ عضو‌ تیم ملی هندبال زنان ایران و‌ باشگاه سپاهان بوده است و در رقابت‌های قهرمانی جهان در اسپانیا یکی از بازیکنان باتجربه ایران به شمار می‌رفت، هتل سورکوتل سورایا پلاس، محل اقامت کاروان تیم ملی هندبال دختران ایران در والنسیا، را ترک کرده است.

شقایق باپیری در مسابقات هندبال اسپانیا ۲۰۲۱

قرار است تیم ملی هندبال زنان ایران روز پنجشنبه اسپانیا را به مقصد ایران ترک کند.

عکس های حضور شقایق باپیری در والنسیای اسپانیا

در اینستاگرام خانم شقایق باپیری عکسهایی از حضورش در والنسیای اسپانیا منتشر شده که مربوط به ۵ روز گذشته است. به تازگی نیز عکس های بی حجاب شقایق باپیری در اسپانیا منتشر شده است.

شقایق باپیری کیست؟

بیوگرافی ؛ شقایق باپیری، بازیکن هندبال و هندبالیست ایرانی ( زاده ۴ مارس ۱۹۹۱) برابر با ۱۳ اسفند ۱۳۶۹ در سنندج استان کردستان متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و اصالتا کرد می باشد و در حال حاضر در تیم ملی هندبال زنان ایران و در تیم سپاهان در دفاع راست بازی میکند.

عکس: شقایق باپیری در عراق

همسر شقایق باپیری کیست؟

در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، هیچگونه نام و عکسی از همسر شقایق باپیری وجود ندارد به همین دلیل می توان گفت که خانم شقایق باپیری ازدواج نکرده است.

عکس: شقایق باپیری در اربیل عراق در کنار دوستش

صفحه اینستاگرام شقایق باپیری

آدرس صفحه اینستاگرام شقایق باپیری instagram.com/shaghayegh.bapiri/ است که می توانید با کلیک بر روی لینک به صفحه بازیکن تیم ملی هندبال زنان بروید.

 

نظرات