مگان فاکس و مشین گان بعد از نامزدی خون یک دیگر را نوشیدند! + عکس

4

مگان فاکس و مشین گان کلی نامزد کردند و خون یک دیگر را نوشیدند!

نامزدی مگان فاکس و مشین گان کلی

خبرینا | مگان فاکس بازیگر و مدل آمریکایی و مشین گان کلی Machine Gun Kelly یا کُلسِن بیکر رپر آمریکایی به تازگی نامزدی خود را اعلام کردند. فاکس ۳۵ ساله در حین فیلمبرداری فیلم Midnight in the Switchgrass با کلی ۳۱ ساله آشنا شد. این زوج تابستان گذشته پس از حضور مگان در موزیک ویدیوی “Bloody Valentine” رابطه خود را در اینستاگرام به صورت رسمی اعلام کردند.

عکس درخواست ازدواج از مگان فاکس توسط مشین گلن کلی رپر آمریکایی / او ۲ حلقه به مگان فاکس داده است

مگان فاکس در یک مصاحبه اعلام کرده بود که”او دوقلوی آتشین خود را پیدا کرده است” و بعد از آن، رابطه این زوج رو به گرمی رفت به طور ی که یک منبع در ماه آوریل به مجله PEOPLE اعلام کرد: “مگان بسیار خوشحال است.” آنها به سرعت وارد رابطه جدی شدند و روابط خوبی باهم دارند.

نوشیدن خون یک دیگر در نامزدی؟

اما نکته عجیب ماجرای نامزدی مگان فاکس و مشین کلی ماجرای “نوشیدن خون یک دیگر” در زمان نامزدی است. مگان فاکس با انتشار ویدیوی زمان درخواست ازدواج مشین کلی از او نوشته :«به نحوی یک سال و نیم بعد، وقتی با هم در میانه جهنم قدم میزدیم و بیش از آنچه که تصور می کردم می خندیدم، او از من خواست با او ازدواج کنم. “و همانطور که در زندگی قبل از آن و بعد از آن و مانند هر عمری که بعد از آن خواهد آمد، گفتم بله… و سپس خون یکدیگر را نوشیدیم. ۱.۱۱.۲۲ ✨.”

ماجرای خوردن خون یک دیگر توسط مگان فاکس و مشین کلی با واکنشهای بسیاری در شبکه های اجتماعی آمریکا مواجه شده است. به نظر می رسد خوردن خون یک دیگر در مراسم خواستگاری یا نامزدی یک رسم عجیب و کمتر شناخته شده باشد!

جدایی مگان فاکس از همسرش

مگان فاکس Megan Fox بازیگر ۳۵ ساله و جذاب هالیوود در سال ۲۰۱۰ با برایان آستین گرین Brian Austin Green ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۵ یعنی ۱۳۹۴ از یک دیگر جدا شدند.

آنها در این ۵ سال زندگی مشترک صاحب دو فرزند شده اند و به نظر نمی رسید که مشکلی داشته باشند.

روز گذشته مگان فاکس (شهریور ۱۳۹۴) اعلام کرد که بدلایل مشکلاتی که در زندگی شخصی آنها وجود دارد، تصمیم به جدایی از همسرش گرفته است.

4 دیدگاه در “مگان فاکس و مشین گان بعد از نامزدی خون یک دیگر را نوشیدند! + عکس

  1. فدایی سید علی ❤ گفت:
    ۲

    متاسفم !
    واقعا چه چیز دیگری میتوان برای این ماجرا گفت؟

  2. ناشناس گفت:
    ۶

    بی تی اس رو برای ازدواجسون دعوت کردم جرررر وای هارتم:))))

  3. KOOKI گفت:
    ۱
    ۶

    BTSرو برای مراسم ازدواجشون دعوت کردن جیققق وای هارتممم‌>

نظرات