جدیدترین طرح ناخن عروس 2023 سال

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل ناخن عروس ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های ناخن عروس را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

استفاده از روغن ها باعث مقاومت بیشتر و رشد ناخن های شما می‌شود که برای حفظ سلامت ناخن های شما بسیار مهم خواهد بود. روغن خود را داخل ظرفی ریخته و کمی گرم کرده و پس از خنک شدن ناخن های خود را به مدت ۱۵ الی ۳۰ دقیقه داخل این ظرف روغن گذاشته و با این روش جذب سریعتر روغن ها به ناخن تان ممکن خواهد شد. پس از خارج کردن ناخن ها از روغن حال نوبت آن است که است که ناخن های خود را به وسیله انگشتان دست دایره وار حرکت داده و ماساژ دهید.
جویدن ناخن به خصوص در این روزهای پرخطر شیوع کرونا ترک کنید. روش‌های مختلفی برای اصلاح این عادت غلط وجود دارد، مثل استفاده از لاک ژل یا لاک و لوسیون‌های ناخن که باعث تلخ شدن ناخن‌ها می‌شوند.

جدیدترین ناخن عروس 2023

جدیدترین ناخن عروس ۲۰۲۳

بسیاری از مواد شوینده صنعتی حاوی مواد شیمیایی هستند که در صورت تماس با ناخن ها به آن ها آسیب وارد می ‎کنند. برای جلوگیری از رسیدن هرگونه آسیب به ناخن هایتان بهتر است هنگام انجام کارهای منزل دستکش دست خود کنید و همچنین باید دقت کنید که بعد از اتمام کار لازم است تا دستکش های خود را شسته و در آفتاب آویزان کنید تا به طور کامل ضدعفونی شوند .
همیشه لاک پاکن های فاقد استون را انتخاب کنید. استون روی ناخن ها و پوست سخت شده و بسیار آسیب پذیر می شوند این ناخن ها را خشک و باعث می شود آنها بشکنند.

بی‌شک ناخن‌های بلند زیبا هستند و نقش مهمی در زیبایی ناخن دارند، اما اگر ناخن‌هایتان مرتب می‌شکنند، بهتر است آنها را کوتاه نگه دارید (دست‌کم تا زمانی که بهبود پیدا کنند). ناخن‌های کوتاهی که به‌شکل گرد، سوهان کشیده شده باشند مرتب‌تر به نظر می‌رسند و رسیدگی‌شان راحت‌تر است و می‌توانید بدون نگرانی فقط به فکر قوی‌تر کردن‌شان باشید. تا وقتی که ناخن‌ها همه هم‌اندازه و مرتب باشند، زیبا هستند.

 

جدیدترین ناخن عروس 2023

جدیدترین ناخن عروس 2023

جدیدترین ناخن عروس 2023

جدیدترین ناخن عروس 2023

جدیدترین ناخن عروس 2023

جدیدترین ناخن عروس 2023

جدیدترین ناخن عروس 2023

جدیدترین ناخن عروس 2023

جدیدترین ناخن عروس 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات