مدل مانتو تابستانی جدید 2023 | مدل مانتو نخی جدید

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مانتو تابستانی جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مانتو تابستانی جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

نگ سفید که یکی از رنگ‌های خنثی و پرطرفدار است که در واقع مادر تمام رنگ‌های دنیاست. سفید رنگ محبوب بهار و تابستان است. وقتی شما یک مدل مانتو تابستانه با رنگ سفید داشته باشید، تقریبا می‌توان آن را با تمام رنگ‌های دیگر هماهنگ کرد. مانتو سفید با رنگ‌های گرمی مانند قرمز، نارنجی و صورتی و همینطور با رنگ‌های مشکی، سبز و آبی هم به خوبی ست می‌شود. شلوار جین، دامن‌های رنگی و یا شلوارهای لینن گشاد هم در کنار مانتوی سفید جذابیت زیادی دارند.

جدیدترین مدل مانتو تابستانی جدید 2023

جدیدترین مدل مانتو تابستانی جدید ۲۰۲۳

یکی از دلایل گشاد بودن مانتوهای تابستان، جلوگیری از تعرق است. با وجود مانتوهای روشن، نخی و گشاد، گردش هوا راحت‌تر صورت می‌گیرد و گرما آزار دهنده نمی‌شود. برداشتن دکمه و زیپ از جلوی مانتو، اولین کاری است که برای مانتوهای این فصل می‌توان انجام داد. این روزها مدل‌های بسیاری با این مشخصات را می‌توان یافت. مدل مانتو تابستانی جلو باز، با پارچه‌های نخی و حریر در فصل تابستان زیاد دیده‌ می‌شوند.
اصولا مانتوهای بلند فرد را کشیده‌تر، لاغرتر و بلندتر نشان می‌دهند. وقتی اسم مانتوهای گشاد می‌آید بسیاری از خانم‌ها از پوشیدن آن فراری هستند چون معتقدند آن‌ها را چاق نشان می‌دهد. با توجه به استفاده از رنگ‌های روشن در مدل مانتو تابستانی، این مشکل چاق نشان دادن بیشتر هم می‌شود. اما می‌توان با کمی دقت این مشکل را حل کرد. استفاده از پارچه‌های ریزش دار و جنس‌هایی که آهار زیادی ندارند اولین راهکار برای حل این مشکل است.
اینکه اغلب مانتوهای تابستانی موجود در فروشگاه‌ها، مدل‌های جلو باز هستند اما باز هم بسیاری از افراد به دلایل بسیار، علاقمند به پوشیدن مانتوهای جلو بسته هستند. برای طراحی مانتوهای جلو بسته‌ی تابستانی باید به همان نکات قبلی توجه کنیم. اگر جلوی مانتو با دکمه بسته می‌شود، می‌توان از همان پارچه‌های نخی و ریزش دار استفاده کرد.

جدیدترین مدل مانتو تابستانی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانی جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات