بیوگرافی هیما ذاکر اولین نماینده ایران در مسابقه دختر زمین (+عکس)

0

خبرینا | مسابقه دختر زمین Miss Earth هرساله برگزار و در آن یک نفر به عنوان دختر زمین انتخاب می شود. اما به تازگی لیست اسامی شرکت کنندگان این دوره که قرار است به صورت مجازی برگزار شود منتشر شده که در آن اسم هیما ذاکر Hima Zaker که ایرانی است دیده می شود.

هیما ذاکر Hima zaker کیست؟

هیما ذاکر کیست؟

هیما ذاکر متولد ۱۳۷۳ در شهر ارومیه از استان آذربایجان غربی است. این دختر ۲۷ ساله دکتر دامپزشک است که هم اکنون در ترکیه زندگی می کند. قد هیما ذاکر ۱۷۶ سانتی متر است.

عکس شخصی هیما ذاکر

عکس شخصی هیما ذاکر

او علاوه بر دامپزشکی، مدل پاره‌ وقت و رقصنده حرکات هوایی هم است. هیما به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، کردی و ترکی نیز مسلط است.

هیما ذاکر در مسابقات میس ارث یا دختر زمین

هیما ذاکر، ۲۷ ساله، اولین بار در رقابت‌های مرحله مقدماتی نظرها را به خود جلب کرد، جایی که خود را به عنوان دامپزشک و مدافع تأمین امنیت آب و غذا در بحبوحه خشک‌سالی در کشورش معرفی کرد.

هیما ذاکر نماینده ایران در دختر زمین ۲۰۲۱ (Miss Earth)

بر اساس تأییدیه سازمان Miss Iran، او «اولین زن ایرانی است که به این مرحله از مسابقات زیبایی رسید و نماینده ایران در یکی از برترین مسابقات جهانی خواهد بود.»

لورین شوک که برگزارکننده مسابقه Miss Earth است اعلام کرده حضور نماینده ایران در این مسابقه بسیار قابل توجه است.

هیما ذاکر در مورد خودش چه می گوید؟

سایت Miss Earth با هیما ذاکر مصاحبه ای کرده که بخشی از آن را در زیر می خوانیم.

هیما ذاکر درباره کودکی و دوران مدرسه چه می گوید؟در آن دوره به طور فشرده زبان انگلیسی می خواندم. همچنین شنا یاد می گرفتم و ورزش های دیگری مانند هندبال و اسکیت بازی می کردم. یک سال در تیم هندبال مدرسه بازی کردم.

هیما ذاکر Hima zaker با لباس مسابقه دختر زمین (miss earth)

در مورد خانواده ات بگو

من خوشبختم که خانواده کوچکی دارم که دوست داشتنی و دلسوز هستند. من کوچکترین فرزند پدر و مادرم هستم و یک خواهر بزرگتر دارم که ازدواج کرده است.

عکس: Hima Zaker – Miss Iran 2021 دختر ایران در ۲۰۲۱

غیرمعمول ترین کاری که تا به حال انجام دادی چیست؟

برای اولین بار سفر به خارج از کشور را بدون راهنمای تور شروع کردم که برای من تجربه بسیار جالب و منحصر به فردی بود. در میان اکثر خانواده های ایرانی، سفر دختر به تنهایی به کشورهای خارجی غیرعادی تلقی می شود!

نظرات