تزیین حلوا ساده 2023 | تزیین حلوا ساده با قاشق و چنگال

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین حلوا ساده ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین حلوا ساده را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

همیشه بیاد داشته باشیم ⚘مهمترین نکته در داشتن یه حلوا با بافت عااالی تفت دادن خوب ارد هست ..سعی کنین با شعله کم وبمدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ارد حلوا رو تفت بدین..نشانه تفت خوردن آرد حلوا اینه که اگه یه ذره از آرد رو بریزین توی لیوان اب سرد صدای جلز و ولزش بیاد یا اینکه بخار وبوی نان برشته ازش بلند بشه..
برای تهیه حلوا ابتدا باید شیره حلوا را تهیه کنید. برای این منظور باید شکر را با آب در قابلمه ای مخلوط کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا شکر کاملا حل شود و محلول شیره‌ای بدست آید. سپس به آن گلاب، زعفران و هل اضافه کنید و به مدت ۵ دقیقه بجوشانید تا مزه و عطر مناسبی به شیره بدهد.

جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023

جدیدترین تزیین حلوا ساده ۲۰۲۳

بهترین روش برای تهیه حلوا این است که ابتدا آرد را به تنهایی تفت دهید و سپس روغن را به آن اضافه کنید، به این صورت رنگ آرد تغییر رنگ محسوس‌تری خواهد داشت. باید به این نکته توجه داشت که پس از افزودن روغن، آرد همچنان تفت می‌کند و زیاد تفت دادن آرد باعث تیره شدن رنگ حلوا می‌شود. بنابراین، برای جلوگیری از تیره شدن رنگ حلوا، قبل از اضافه کردن روغن، می‌توانید یک قاشق آرد را با کمی روغن مخلوط کنید و سپس روغن را به آن اضافه کنید. با این روش، تشخیص رنگ حلوا آسان‌تر می‌شود.

جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023 جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023 جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023 جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023 جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023 جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023 جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023 جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023 جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023 جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023 جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023 جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023 جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023 جدیدترین تزیین حلوا ساده 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات