ماجرای مرگ و خودکشی دو دختر نوجوان بندرعباسی (+عکس)

0

خبرینا | شب گذشته دو دختر نوجوان ۱۲ و ۱۶ ساله از طبقه هفتم ساختمانی در شهرک پیامبر اعظم (ص) به پایین پرتاب شدند. در این خبر ماجرای این حادثه تلخ و آخرین اخبار آن را بررسی کرده ایم.

حادثه در دست بررسی است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از سقوط دو دختر ۱۲ و ۱۶ ساله از طبقه هفتم یکی از ساختمان ها در مجتمع‌ های شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس خبرداد.

وی گفت این حادثه ساعت ۵ بامداد ۱۷ آبان‌ماه رخ داد که نوجوان دختر ۱۶ ساله در همان صحنه حادثه بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است، دختر ۱۲ ساله با آمبولانس به بیمارستان شهید محمدی منتقل شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت که حال او وخیم است.

عکس خودکشی دو دختر نوجوان

تنها عکسی که از حادثه تلخ پریدن دو دختر از ساختمانی در بندرعباس منتشر شده تصویر زیر است:

سقوط دو دختر ۱۲ و ۱۶ ساله از ساختمانی در بندرعباس

مرگ یک دختر دیگر دو هفته قبل از این حادثه!

صفحه اینستاگرام alobnd که اخبار مربوط به شهر بندرعباس را منتشر می کند نوشته است: براساس گزارش‌های مردمی حدود دو هفته قبل نیز در یکی دیگر از مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر بندرعباس دختر دیگری از ساختمان ۵ طبقه پرت شد و جان خود را از دست داد.

علت این حوادث تاکنون اعلام نشده است اما با توجه به فراگیر شدن آن نیازمند توجه و بررسی از سوی نهادهای مسئول در حوزه اجتماعی است.

علاوه بر آن لازم است که والدین نسبت به سلامت روان فرزندان نوجوان خود که در سنین حساسی قرار دارند توجه بیشتری کرده و موضوع را فورا با متخصصان مربوطه در جریان بگذارند تا از حوادث جبران‌ناپذیر جلوگیری کنند.

نظرات