بردلی کوپر و ایرینا شایک دوباره رابطه برقرار کردند؟ + عکس و فیلم

0

خبرینا | اگر اهل فوتبال باشید می دانید که دوست دختر سابق کریسیتن رونالدو، ایرینا شایک مدل و بازیگر روس بوده و اگر هم اهل فیلم دیدن باشید حتما بردلی کوپر بازیگر و کارگردان معروف آمریکایی را می شناسید.

بردلی کوپر و ایرینا شایک دوباره باهم دوست می شوند؟

این دو در سال های گذشته با یکدیگر ۴ سال زندگی مشترک داشتند و حاصل این رابطه یک فرزند دختر بود، اما ۲ سال پیش آنها در خبری شوکه کننده برای طرفداران از هم جدا شدند، حالا طبق تصاویر و فیلم های منتشر شده در وبسایت دیلی میلی، به نظر می رسد که این دو نفر تصمیم گرفته اند تا دوباره به هم برگردند!

بردلی کوپر و ایرینا شایک دست در دست هم

به گزارش خبرینا و به نقل از دیلی میل، بردلی کوپر و ایرینا شایک پس از اینکه در روز یکشنبه در منهتن نیویورک خیلی راحت دست در دست در کنار هم در حال قدم زدن بودند شایعات آشتی دوباره این زوج را دامن زدند.

عکس: بردلی کوپر و ایرینا شایک در نیویورک / DailyMail

دو سال پیش بود که این زوج پس از چهار سال زندگی مشترک اعلام کردند که از هم جدا شده اند ولی آنها در تصاویر منتشر شده نتوانستند جلوی لبخندشان را بگیرند و در راه بازگشت به خانه‌ دست در دست هم قدم زدند که این اتفاق از دید دوربین پاپاراتزی ها پنهان نماند.

عکس: بردلی کوپر و ایرینا شایک در نیویورک / DailyMail

فیلم : بردلی کوپر و ایرینا شیک در حال قدم زدن در نیویورک

نکته جالب اینجاست که در اوایل سال جاری ایرینا شایک یک سفر رمانتیک با کانیه وست همسر سابق کیم کارداشیان به پاریس داشت که شایعات مبنی بر رابطه عاشقانه این دو را برانگیخته بود.

هم بردلی و هم ایرینا به ندرت در مورد زندگی خصوصی خود با رسانه ها صحبت می کنند. در آخرین مصاحبه منتشر شده، شایک به مجله ELLE گفته بود که او هنوز هم گذراندن وقت با بردلی را ارج می نهد، حتی اگر آنها دیگر با هم رابطه ای نداشته باشند.

ایرینا می گوید:”رابطه گذشته من، چیزی است که متعلق به من و خصوصی است.”

عکس: بردلی کوپر و ایرینا شایک در سال ۲۰۱۹ – نیویورک

بردلی کوپر ۴۶ سال سن و ایرینا شایک ۳۵ سال سن دارد و یک دختر چهار ساله به نام لیا دارند.

نظرات