عکس های فوق جنجالی ترلان پروانه واقعی است؟ + جزئیات دقیق

0

خبرینا | به تازگی اکران خصوصی فیلم “گربه سیاه” در تهران با حضور جمعی از بازیگران و عوامل این فیلم برگزار شد که ترلان پروانه نیز در این مراسم حضور داشت، اما عکس هایی در شبکه های مجازی از ترلان پروانه منتشر شده که باعث جنجال های فراوانی شده است.

عکس های جنجالی ترلان پروانه واقعی است؟

عکس های فوق جنجالی ترلان پروانه

در عکس های منتشر شده از خانم ترلان پروانه که در این مراسم حضور داشت، لباسی که بر تن او بود باعث شد تا جنجال های فراوانی در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و توییتر ایجاد شود.

به نظر می رسد عده ای از کاربران با افزایش نور عکس ها، جزئیات فوق جنجالی از عکس های ترلان پروانه را کشف کرده اند که از دیدن عکاسان مخفی مانده بود! طبق بررسی ها این تصاویر واقعی است.

تصاویر زیر از عکاسان معروف و رسمی است که از مراسم مهمانی بهرام رادان به بهانه آغاز اکران گربه سیاه از ترلان پروانه گرفته شده است.

عکس قدی ترلان پروانه

عکس های جنجالی از ترلان پروانه! Tarlan Parvaneh / عکاس نازی خوش اخلاق

عکس فوق جنجالی از ترلان پروانه / عکاس Hilar Hosseini

به علت قوانین نمی توانیم تمامی عکس ها را منتشر کنیم و از این بابت از شما کاربران محترم عذرخواهی می کنیم.

عکس فوق جنجالی از ترلان پروانه در مراسم خصوصی فیلم گربه سیاه

عکس: ترلان پروانه Tarlan Parvaneh

عکس جنجالی از ترلان پروان در اکران خصوصی گربه سیاه

عکس جنجالی از ترلان پروان در اکران خصوصی گربه سیاه / عکس: نازی خوش اخلاق

 

هنوز هیچ واکنشی از سوی ترلان پروانه به عکس های منتشر شده از خودش منتشر نشده اما عکسهای منتشر شده از او در فضای مجازی جز موضوعات داغ این روزها است!

تیپ های جنجالی ترلان پروانه

این اولین بار نیست که این بازیگر جوان سینما اینگونه لباس های جنجالی را بر تن می کند، او در گذشته نیز با تیپ های جنجالی پسرانه یا در سفر به کشور روسیه به بحث داغ فضای مجازی تبدیل شده بود.

لباسی که برای ترلان پروانه حاشیه‌ساز شد

ترلان پروانه در ماه های گذشته با پوشیدن یک لباسی که گفته شده بود از پوست حیوانات است در فضای مجازی حاشیه ساز شده بود.

ترلان پروانه در واکنش به انتقادات تند و تیز هواداران و رسانه ها در پوشیدن کتی که از پوست حیوانات است، گفت: به هیچ عنوان آن لباس از پوست حیوانات نبود. پوست از موی طبیعی حیوانات نبود و اینکه من خودمم حامی حیوانات هستم و لباس‌های این چنینی را استفاده نمی‌کنم.

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.

ترلان پروانه می گوید: من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

 

نظرات