فال پی ام سی pmc این هفته (22 تا 28 آبان 1400)

0

خبرینا | فال شبکه پی ام سی pmc که سالهاست از این شبکه در روزهای جمعه و یکشنبه پخش می شود طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین علت تصمیم گرفته ایم هر هفته این فال جذاب هفتگی را که مربوط به هفته آخر آبان است را برای شما در وبسایت خبرینا قرار دهیم با ما همراه باشید.

فال هفتگی شبکه پی ام سی آبان ۱۴۰۰

فال پی ام سی Pmc هفتگی ۲۲ تا ۲۸ آبان

فال پی ام سی این هفته شامل روزهای شنبه ۲۲ تا ۲۸ آبان ۱۴۰۰  است که در زیر آن را می خوانید.

فال متولدین فروردین

ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. بیش از این بهای حضور اشتباهتان در یک رابطه را ندهید. در مورد مشکل کاری یا تحصیلی پیش آمده شما اشتباه می کنید. بپذیرید و تغییری در رفتارتان بدهید.

جلوی شخصی که تهدیدتان می کند بایستید. تاوانش هرچه باشد بهتر از هر روز مرده شدن و زنده شدن است. بیماری که نگرانش هستید خوب میشود.

فال متولدین اردیبهشت

حالا وقت ایستادگیست، جا نزنید. حواستان به خودتان و خواسته تان باشد تا همیشه نتیجه کار بر وفق مرادتان باشد. در امر تحصیل یا کار به موفقیتی دست می یابید که حیرت سایرین را برمی انگیزد.

به خاطر داشته باشید که هرگز نباید مغرور شوید. غرور بین شما و اطرافیان فاصله می اندازد.

فال متولدین خرداد

بهتر است حرفی که عمل کردن به آن برایتان سخت است جلوی دیگران راحت به زبان نیاورید. چشم به در بسته ای دوخته اید و غصه میخورید.

کافیست سرتان را برگردانید، در دیگری به روی شما باز است که بسیار برایتان پرمنفعت است، روحی و مالی. با درخواست شما برای انجام کاری موافقت خواهد شد. کمی صبر کنید.

فال متولدین تیر

در رابطه عاطفیتان طرف مقابل از شما دلخور است و شما به روی خودتان نمیاورید.  اگر همینطور ادامه بدهید با مشکلات بزرگتری روبرو خواهید شد. یک خرید را بهتر است بیش از این عقب نیاندازید.

صداقتتان بهترین راه پیروزی شماست. شما در طلب چیزی یا کسی هستید که میخواهید بی رنج و زحمت بدست آورید.

فال متولدین مرداد

انجام کاری که فکرتان را مشغول کرده، توام با سختی و دردسر است. گوشتان بدهکار حرفهای حسودان و بداندیشان نباشد و نگرانی به دل راه ندهید. کار خودتان را بکنید.

شما ذاتا مهربان هستید. دیگران را با زخم زبان و عصبانیت خود نرنجانید. چیزی که از دست داده اید به زودی به دست میاورید.

فال متولدین شهریور

این روزها طرف مقابلتان خسته و تند مزاج است باید با او آرام تر رفتار کنید. نرمی سنگ را آب می کند. در سایه تلاش و کوشش بی وقفه شما شرایط مادی و مالیتان رو به بهبودیست.

با استفاده از این موقعیت دریچه ای سوی آرامش و نشاط باز کنید. روزهای سختیتان را فراموش نکنید.

فال متولدین مهر

کسی که دائم از شما توقعات مختلف دارد متوجه رفتارهایش کنید و از خواسته های خودتان با او صحبت کنید. زیر بار انجام کاری که بلد نیستید و سر رشته ای در آن ندارید نروید.

عذرخواهی کنید تا به خودتان و دیگران بدهکار نشوید. در مورد مسئله ای اوضاع آنطور که پیش بینی می کردید پیش نخواهد رفت. دست پاچه نشوید.

فال متولدین آبان

خودتان را برای تغییر آماده کنید. این تغییر می تواند به نفعتان باشد به شرط آنکه نسبت به آن به موقع و درست عمل کنید. در مورد یک مسئله عاطفی دائم گذشته را مرور و مقایسه نکنید.

شرایط جدید شما با گذشته فرق می کند. شخصی از شما کمک مالی میخواهد. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است!

فال متولدین آذر

در مورد مسائل عاشقانه و عاطفی شرط بندی نکنید! هیچکس قابل پیش بینی نیست. شنیدن یک خبر می تواند روی یک تصمیم گیری مالیتان اثر بگذارد. از دوستی هدیه ای خواهید گرفت که شما را به هم نزدیک تر خواهد کرد.

برای رفتن به جایی و انجام کاری خیر از شما دعوت می شود. در کار خیر حاجت هیچ استخاره ای نیست.

فال متولدین دی

دوستی قدیمی به سراغتان خواهد آمد. با او سرد برخورد نکنید او به شما پیشنهادی خواهد داد. برای کسب یک مجوز به جایی مراجعه خواهید کرد و مجبور می شوید علارقم میلتان کاری را انجام دهید.

برای انجام کاری که درباره آن تجربه کافی ندارید موافقت نکنید. اعتبار خودتان را پیش دیگران زیر سوال میبرید.

فال متولدین بهمن

در رابطه عاطفیتان قدر و جایگاهتان را بشناسید. شخصی با حضورش به زندگیتان نور و برکت می بخشد. برای رسیدن به نیتی که در دل دارید بهتر است اول با خودتان و بعد طرف مقابلتان صادق باشید. خواسته تان را به طور صریح بیان کنید.

برای انجام کاری مجبور به گرفتن کمک مالی از دیگران هستید.

فال متولدین اسفند

در رابطه ی عاطفیتان شرایطی پیش میاید که مجبور به یک تصمیم گیری می شوید. اگر میخواهید دیگران در کارتان دخالت نکنند بهتر است در کارشان دخالت نکنید. یک اتفاق ساده شما را به یاد گذشته ای می اندازد که از آن فراری هستید.

برای رفتن به یک سفر بهتر است هرچه زودتر برنامه ریزی کنید. شنیدن حرفی از یک دوست بهمتان می ریزد.

نظرات