فال پی ام سی pmc این هفته 9 تا 15 بهمن 1400

0

فال هفته پی ام سی فال هفتگی pmc این هفته شنبه ۹ بهمن ماه تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ این هفته در این مطلب

فال پی ام سی

فال هفتگی pmc متولدین فروردین

مراقب فشارهای عصبی که به شما وارد می شود و راهی برای دور شدن از بحث های بی نتیجه پیدا کنید. احترامی که دوستان و آشنایان برای شما قائل هستند در چشم های آن ها ببینید. در محیط کار یا درس به زودی خواهید توانست موقعیت خود را در بین دیگران تثبیت کنید.

فال pmc این هفته متولدین اردیبهشت

 

اهداف بلند مدتی که در سر دارید به شما اجازه حضور در جمع دوستان را نمی دهد و این موجب آزردگی خاطرتان شده است. در مورد رابطه احساسی تان به مسائل جزئی توجه کنید در غیر این صورت زندگی تان آشفته و بی نظم می شود، همان کاری را بکنید که او می خواهد.

فال pmc پی ام سی متولدین خرداد

 

دل خود را نرم کنید و نگذارید افکار آشفته قضاوت شما را نسبت به شخصی مهم در زندگی تان مسموم کند. در یک رقابت بزرگ شرکت می کنید، بختتان در این رقابت بلند است. پیام مهمی به دستتان می رسد کار تازه ای را که شروع کرده اید با موفقیت جلو خواهد رفت.

فال هفتگی pmc متولدین تیر

 

یادتان باشد گوش کردن یک مهارت است، بهتر است گاهی به جای حرف زدن گوش کنید، هم خودتان به جواب سوالتان می رسید و هم طرف مقابلتان آرام می شود. تصمیمتان را بگیرید و حرفتان را بزنید، این تلخی بی پایان را ادامه ندهید هم به خودتان ظلم می کنید و هم به طرف مقابلتان.

فال هفتگی pmc متولدین مرداد

ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است بیش از این سکوت نکنید و کوتاه نیایید. چیزی که گم کرده اید پیدا می کنید. یک دوست محبت کوچکی در حقتان می کند قدر رفاقتش را بدانید. از یک معامله کوچک بسیار خرسند خواهید شد، همین امروز نذرتان را ادا کنید.

فال این هفته پی ام سی متولدین شهریور

 

با اینکه این روزها دغدغه زیادی ندارید اما نمی توانید به راحتی در مورد نگرانی های خود با دیگران صحبت کنید. شما نمی خواهید مشکل جدیدی به مشکلات قبلی تان اضافه شود. اطلاعات جدیدی که در دست دارید بهتر است ناگفته بماند. برای دیگران نسخه نپیچید.

فال هفتگی pmc متولدین مهر

در مورد مشورتی که با شما می شود نوع برخورد شما با مسئله می توانید تاثیر متفاوتی بر جای بگذارد. بدون چشم داشت مالی به یاری یک دوست بشتابید. شما نه تنها از تمام ماجرا خبر ندارید، بلکه به توان شخص مقابلتان هم آگاهی ندارید. او را کمک کنید.

فال پی ام سی متولدین آبان

ظرفیت و توانایی آدمها با هم فرق می کند. دنبال کردن یک علاقه شخصی، شما را به یک دوست نزدیک تر می کند. شنیدن یک خبر خوش گره از مشکل مالی باز می کند. شما نیز به شخصی در اطرافتان کمک کنید تا نتیجه کارتان به سوی شما باز گردد.

فال شبکه پی ام سی متولدین آذر ماه

در یک میهمانی شرکت می کنید و آشناهایی که آنجا پیدا می کنید در آینده شما تاثیر گذار خواهند بود. سوء تفاهمی زودگذر را چندان جدی نگیرید و بیشتر روی کارایی ذهن خودتان حساب کنید تا دیگران. از حرفی که زده اید احساس پشیمانی می کنید. از این اتفاق درس بگیرید.

فال pmc این هفته متولدین دی ماه

برای جواب دادن به یک پیشنهاد کاری عجله نکنید، اتفاق تازه ای در راه است. برای یک تصمیم گیری و اقدام به شروع پروژه ای، بهتر است بیشتر تحقیق و مشورت کنید. شما در شرایطی نیستید که بی گدار به آب بزنید. در یک رابطه دوستانه حسادت را از خودتان دور کنید.

فال پی ام سی pmc متولدین بهمن

شخصی که چند بار از شما عذرخواهی کرده، ببخشید و گذشته را فراموش کنید. انسان جایزالخطاست. برای دیگران خیر بخواهید تا برای شما خیر بخواهند. در مورد یک مسئله مالی اوضاع از آنچه که فکر می کنید، بهتر است. حساب هایتان را دوباره بررسی کنید.

فال pmc متولدین اسفند ماه این هفته

با وجود کارهای عقب افتاده ای که پیش رو دارید، در تدارک برگزاری جشن یا مراسمی هستید که برایتان بسیار لذت بخش است. در مورد مسئله کاری یا تحصیلی، حالا که شرایط روحی مناسب تری پیدا کرده اید، به کمک منطقتان می توانید دیدگاه درست تری نسبت به مسائل داشته باشید.

همچنین صفحه فال پی ام سی به صورت ثابت با آدرس khabarina.com/pmc-horoscope در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. با رفتن به این صفحه تازه ترین محتوای مربوط به فال هفتگی پی ام سی را مشاهده خواهید کرد.

نظرات