بیوگرافی اکرم یدی بازیگر و همسرش +عکس و سوابق و زندگینامه

0

بیوگرافی اکرم یدی بازیگر و همسرش +عکس و سوابق و زندگینامه

بیوگرافی اکرم یدی

“اکرم یدی همیاران” بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد دهه هفتاد در کرمانشاه بوده و مجرد است اولین تجربه حرفه ای او در تلویزیون سریال نون خ ۴ میباشد که نقش نقره همسر رامین را بر عهده دارد.

بیوگرافی اکرم یدی بازیگر و همسرش +عکس و سوابق و زندگینامه

اکرم یدی سالها در زمینه تئاتر فعالیت داشته است که مهمترین تجربه او نمایش صد به کارگردانی آرش منصوری بوده که در سال ۱۳۹۴ در اسلام آباد غرب اجرا شد.

سوابق

اکرم یدی سوابق زیادی در تئاتر دارد در کرمانشاه کار خود را آغاز کرده است از بازیگران آینده دار و با استعدادی بوده که در سریال نون خ هنر خود را نشان داد.

اکرم‌ یدی بازیگری را از تئاتر در کرمانشاه آغاز کرده است و یکی از بازیگران تازه کار و هنرمندان جدید محلی مکی باشد او در طمل فعالیت های هنری توانسته جوایز جشنواره تئاتر را از آن خود کند. او با بازی در نمایش صد در جشنواره تئاتر استانی موفق بوده است.

نمایش صد کارگردانی آرش منصوری با بازی اکرم‌یدی داستانی درباره حماسی دختران کوبانی است که در شهرستان اسلام آباد غرب بر روی سن رفت.

بیوگرافی اکرم یدی بازیگر و همسرش +عکس و سوابق و زندگینامه

در فضای مجازی اطلاعات زیادی از خانم اکرم یدی وجود ندارد و تنها خبری که از او وجود دارد بازی در نمایش صد است.

نمایش صد برجسته ترین اثر اکرم یدی است او در این نمایش مقاومت زنان کوبانی را به نمایش گذاشت. دیگر درخشش اکرم یدی در تئاتر پاپیون بود که در جشنواره تئاتر لهستان به نمایش در آمد. اکرم یدی همچنین مقام اول تئاتر بسیج در کرمانشاه را هم به دست آورده است.

بازی در سریال نون خ ۴

این بازیگر پس از سال ها فعالیت در تئاتر، برای نخستین بار با بازی در سریال نون خ ۴ به مارگردانی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد و یکی از نقش های مهم و اصلی به نما نقره را برعهده گرفت.
وی درباره حضور در نون خ ۴ از عوامل این سریال تشکر کرده که به او اعتماد کردند و اجازه دادن تا در نقش مهم و اصلی در فصل چهارم نون خ حضور پیدا کند.

بازیگر نقش نقره زن رامین در سریال نون خ 4 کیست

نقش نقره در سریال نون خ ۴

اکرم یدی اولین تجربه تلویزیونی خود را در سرال نون خ ۴ کسب کرده است و با سعید آقاخانی همکاری داشته است که میتواند تجربه بسیار گرانبهایی برای او به شمار بیاید و سکوی پرتاب او به سوی شهرت باشد او در سریال نون خ ۴ نقش نقره همسر رامین فود را بازی می کند.

اکرم یدی با انتشار تصاویری از نقره در سریال نون خ از اینکه سعید آقاخانی او را به عنوان بازیگر انتخاب کرده از او تشکر کرده و سعید آقاخانی را استادی نامیده که از او بسیار آموخته است. سریال نون خ ۴ که محور آن مردی به نام نورالدین خانزاده از اهالی روستایی در کردستان است در ۴ فصل تا کنون ساخته شده است.

بیوگرافی اکرم یدی بازیگر و همسرش +عکس و سوابق و زندگینامه

نظرات