مدل شومیز ساده 2023 | مدل شومیز مجلسی شیک

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل شومیز ساده ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل شومیز ساده را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

همانطور که می دانید شومیزها برای موقعیت های مختلف قابل استفاده هستند. البته استفاده از این پوشاک برای مهمانی ها و مجالس رسمی بسیار پرکاربرد است.بهتر است بدانید که آستین شومیز ها در رسمی نشان دادن یک استایل تاثیر بسیار زیادی دارند. در بیشتر مواقع آستین شومیز ها بلند بوده و مچ هستند که دکمه های زیبا در شیک بودن آن ها تاثیرگذار است.البته طول آستین شومیز به سبک لباس بستگی دارد که ممکن است پف دار یا ساده باشد. نوع دیگری از آستین که در طراحی لباس ها مورد استفاده قرار می گیرند، می توان به مدل پلیسه اشاره کرد.

جدیدترین مدل شومیز ساده 2023

جدیدترین مدل شومیز ساده ۲۰۲۳

شومیزهای جین از آیتم های ضروری در کمد دختر خانم ها محسوب می شوند؛ زیرا می توان آن ها را با آیتم های مختلف ترکیب کرد. استفاده از این شومیزها در زیر مانتوهای جلوباز بهاره نیز قابل استفاده است.
اولین تفاوت در بلندی آن‌ها است. تونیک از پیراهن بلندتر (تا زیر باسن) است. دومین تفاوت در اندازه پیراهن و تونیک است. تونیک معمولا فیت تن است اما شومیز کمی گشاد بوده و اندام را زیباتر جلوه می‌دهد. سومین تفاوت در جنس آنها است. شومیز برعکس تونیک از پارچه‌های مجلسی مثل حریر دوخته می‌شود. شومیزها برعکس تونیک معمولا آستین بلند هستند.
اگر می‌خواهید برای مهمانی، پیراهن و دامن بپوشید، سراغ پارچه حریر بروید. برای رنگ و لعاب دادن به استایل بهتر است از شومیزهای طرح‌دار استفاده کنید. اگر از پیراهن طراح‌دار خوشتان نمی‌آید، سراغ شومیزهای تک رنگی بروید که مدلی خاص و جدید دارند. اگر می‌خواهید با کت و دامن، پیراهن بپوشید، سراغ جنس کرپ بروید تا ظاهر رسمی‌ شما حفظ شود.
برای استفاده چندمنظوره از پیراهن بهتر است به سراغ رنگ‌های خنثی بروید. یک شومیز سفید کلاسیک را می‌توانید هرجایی که می‌خواهید با هر چیزی ست کنید. برای مثال، می‌توانید در فصل بهار و تابستان این پیراهن را با لباس‌های رنگ پاستلی ست کنید و در فصل پاییز و زمستان به سراغ رنگ‌های طوسی، یشمی، مشکی، آبی نفتی و… بروید.

 

جدیدترین مدل شومیز ساده 2023 جدیدترین مدل شومیز ساده 2023 جدیدترین مدل شومیز ساده 2023 جدیدترین مدل شومیز ساده 2023 جدیدترین مدل شومیز ساده 2023 جدیدترین مدل شومیز ساده 2023 جدیدترین مدل شومیز ساده 2023 جدیدترین مدل شومیز ساده 2023 جدیدترین مدل شومیز ساده 2023 جدیدترین مدل شومیز ساده 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات