مدل یقه لباس مجلسی 2023 | مدل یقه لباس مجلسی گیپور

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل یقه لباس مجلسی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل یقه لباس مجلسی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

بهترین لباس مجلسی لباسی است، که روی نقاط قوت شما تاکید کند. برای مثال؛ اگر حس می‌کنید پاهای زیبایی دارید بهتر است پیراهن شما کمی بالای زانو بایستد. فراموش نکنید که پیراهن‌هایی با یقه باز، توجهات را به سمت گردن شما می‌کشند و دیگر زیبایی پاها جلب توجهی نمی‌کند پس مواظب باشید که اشتباه نکنید.

جدیدترین مدل یقه لباس مجلسی 2023

جدیدترین مدل یقه لباس مجلسی ۲۰۲۳

اگر قسمتی از بدن شما بیش از حد برجسته است پیشنهاد می‌شود از رنگ‌های تیره‌ استفاده کنید. خانم‌هایی که سینه‌های بزرگی دارند بهتر است از پیراهن‌های رکابی و خانم‌هایی که باسن بزرگی دارند باید از پیراهن‌های بلند استفاده کنند.
اگر دارای قد بلند و اندامی باریک هستید، از پوشیدن لباس های تک رنگ خودداری کنید، و لباس‌هایی با طرح و خطوط عمودی انتخاب نمایید. همچنین افراد قد بلند می بایست از پوشیدن لباس های مجلسی تنگ و چسبان خودداری نمایند. برای این افراد پیراهن‌هایی که قسمت دامن آنها فون باشد گزینه بسیار مناسبی است.
بهترین گزینه برای افراد با رنگ چشم آبی، می‌تواند رنگ‌های گرم مانند نارنجی، زرد و طلایی باشد. رنگ‌هایی مانند قرمز، صورتی و قهوه ای برای افراد با رنگ چشمان سبز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین برای چشمان قهوه ای، رنگ‌های خنثی و سرد از قبیل آبی و سبز بسیار مناسب است.
قرمز، پرشورترین و تندترین رنگ است که سبب سریعتر شدن ضربان قلب و تنفس می شود. قرمز همچنین رنگ عشق است. رنگ قرمز جلب توجه می‌کند و کسی که قرمز می‌پوشد ملیح‌تر به چشم می‌آید. چون قرمز رنگ تندی است، در مذاکرات و درگیری‌ها نمی‌تواند کمکی به مردم بکند.

جدیدترین مدل یقه لباس مجلسی 2023 جدیدترین مدل یقه لباس مجلسی 2023 جدیدترین مدل یقه لباس مجلسی 2023 جدیدترین مدل یقه لباس مجلسی 2023 جدیدترین مدل یقه لباس مجلسی 2023 جدیدترین مدل یقه لباس مجلسی 2023 جدیدترین مدل یقه لباس مجلسی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات