مدل کاشت ناخن جدید 2023 | پرطرفدارترین مدل کاشت ناخن

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کاشت ناخن جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل کاشت ناخن جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

یکی از اصلی‌ترین دلایل کاشت ناخن، زیبایی است. با کاشت می‌توانید داشتن ناخن‌های زیبا و بدون شکستگی را تجربه‌کنید. شاید شما هم دوست داشته باشید ناخن‌هایی بلند و کشیده و همیشه لاک زده داشته باشید.ساده‌ترین روش، کاشت ناخن قالبی است. این کاشت به کسانی توصیه می‌شود که زمان زیادی برای رسیدگی به ناخن‌های خود ندارند. در عین حال طالب ناخن‌هایی زیبا هستند.
این نوع کاشت مانند کاشت پودری بوده و تفاوت آن در نوع مواد است. ژل‌های آماده در بازار موجود است. قبل از کاشت مواد ضد قارچ به ناخن زده می‌شود . پس از انجام ناخن باید در دستگاه یو وی قرار گیرد و خود بخود خشک نمی‌شود.

جدیدترین مدل کاشت ناخن جدید 2023

جدیدترین مدل کاشت ناخن جدید ۲۰۲۳

هر کدام از این قلم ها خصوصیات خود را دارند اما یکی از ترفند های کاشت ناخن این است که بدانید اصولا کار با قلم وان بال سریع تر از قلم تخت می باشد. دقت کنید که با هر دو قلم تمرین کنید و قلمی را انتخاب کنید که برای شما راحت تر است و با کمک آن مواد گذاری را سریعتر و بهتر انجام می دهید. انتخاب قلم مناسب خودتان سرعت و کیفیت کار مواد گذاری را افزایش می دهد.
انتخاب رنگ پودر به سلیقه مشتری انجام می شود و در روند کار کاشت ناخن و موادگذاری تاثیری ندارد، اما بافت پودر کاشت ناخن تاثیر زیادی در مواد گذاری دارد و از ترفند های کاشت ناخن است. از پودر هایی با بافت خیلی ریز استفاده کنید، مواد گذاری با پودر های با بافت بسیار ریز راحت تر و بهتر انجام می شود. این نکته را در نظر داشته باشید که احتمال هوا گرفتن کاشت ناخن وقتی از پودرهای اکلیلی یا شاین دار با اکلیل های درشت استفاده می کنید بیشتر است.

جدیدترین مدل کاشت ناخن جدید 2023 جدیدترین مدل کاشت ناخن جدید 2023 جدیدترین مدل کاشت ناخن جدید 2023 جدیدترین مدل کاشت ناخن جدید 2023 جدیدترین مدل کاشت ناخن جدید 2023 جدیدترین مدل کاشت ناخن جدید 2023 جدیدترین مدل کاشت ناخن جدید 2023 جدیدترین مدل کاشت ناخن جدید 2023 جدیدترین مدل کاشت ناخن جدید 2023 جدیدترین مدل کاشت ناخن جدید 2023 جدیدترین مدل کاشت ناخن جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات