تام کروز چه بلایی بر صورتش آورده؟ به همراه عکس تغییر چهره

1

خبرینا | تام کروز ۵۹ ساله که معروف است به مرد پیر نشدنی به تازگی در یک مسابقه ورزشی حضور پیدا کرده بود اما این همه ماجرا نبود.

عکس: سمت راست تام کروز در سال ۲۰۲۱ سمت چپ تام کروز در سال ۲۰۱۹

چه بلایی بر سر صورت تام کروز آمده؟

بعد از انتشار تصاویر تام کروز در مسابقه ورزشی سوالی که پیش روی طرفداران این بازیگر پرطرفدار به وجود آمد این بود: تام کروز چه بلایی بر صورتش آورده؟

عکس جدیدی که از تام کروز جنجال آفرین شد

به گزارش دیلی میل، کروز با ۵۹ سال سن جز یکی از ماندگارترین قهرمانان فیلم های اکشن در هالیوود است اما در شنبه ای که گذشت او با حضور در سالن بازی های لیگ ملی به همراه پسرش کانر کروز تقریبا برای طرفدارانش غیرقابل تشخیص بود.

واکنش ها به تغییر چهره تام کروز

به همین دلیل خیلی زود پس از منتشر شدن این تصاویر، اسم تام کروز به ترند توییتر تبدیل شد. بسیاری از کاربران با انتشار تصاویر تام کروز به ماجرای تغییر صورت این بازیگر کانادایی واکنش نشان دادند.

واکنش یک کاربر توییتر که پرسیده: تام کروز چه بلایی بر صورتش آورده!

کاربر دیگری نوشته “به سختی توانستم تام کروز را بشناسم”

هنوز مشخص نیست که به علت تغییر وزن این تغییرات در صورت تام کروز ایجاد شده یا طبق گفته دیلی میل انجام فیلر صورت باعث این تغییر شده است.

بیوگرافی کوتاه از تام کروز

تام کروز با نام اصلی توماس کروز ماپوتر چهارم در ۳ ژوئیه ۱۹۶۲ در سیراکیوز، نیویورک متولد شد. او سه بار نامزد جایزه اسکار و ۳ بار برنده جایزه گلدن گلوب و ۲ بار برنده جایزه جوایز سینمایی ام‌تی‌وی و ۱ باز برنده جایزه ساترن شده است. تام کروز گیاهخوار است و الکل نمی نوشد. در سالهای گذشته شایعاتی مبنی بر دوستی او با بازیگر ایرانی به نام نازنین بنیادی منتشر شد که هیچگاه به مرحله تایید نرسید.

فیلر صورت چیست و چگونه انجام می شود؟

ژل (فیلرها)،مواد تولید شده بصورت مصنوعی هستند که برای اضافه کردن حجم،تغییر در حاشیه های صورت و پر کردن چین و چروک ها استفاده می شوند. تزریق فیلر روشی است که اگر به دست یک پزشک متخصص انجام شود، بسیار آسان و سریع است و تقریبا هیچ دوره‌ی نقاهتی ندارد. فیلر نیز دو نوع دائمی و موقت دارد.

1 دیدگاه در “تام کروز چه بلایی بر صورتش آورده؟ به همراه عکس تغییر چهره

  1. ساسان گفت:

    از بس ژل و بوتاکس زیر پوستش زده صورت تام کروز گرد شده باید بجای بوتاکس پوستش رو میکشید

نظرات