مدل ناخن عروس برای عقد 2023 | ناخن عروس سفید اکلیلی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل ناخن عروس برای عقد ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل ناخن عروس برای عقد را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مرسوم ترین روش برای کاشت ناخن استفاده از ژل uv است که نسبت به روش پودری از زیبایی و شفافیت بسیار بیشتری برخوردار است اما دوام آن از روش پودری کمتر است و بسته به سرعت رشد ناخن های طبیعی و معمولا هر دو هفته یک بار نیاز به ترمیم خواهد داشت همچنین افرادی که روش ژله ای را استفاده می کنند باید بسیار بیشتر مراقب ناخن های کاشته شده خود باشند و آنها را به ندرت در معرض محیط های مرطوب و مواد شیمیایی و شوینده قرار دهند زیرا احتمال ایجاد حباب های هوا در زیر ناخن ها در این صورت افزایش می یابد.

جدیدترین مدل ناخن عروس برای عقد 2023

جدیدترین مدل ناخن عروس برای عقد ۲۰۲۳

ناخن ها از پروتئین هایی به نام کراتین ساخته شده اند که قسمتی از آنها که روی پوست و در معرض دید قرار گرفته است از سلول های مرده تشکیل شده است به عبارتی دیگر ناخن در زیر پوست رشد می کند و بلند می شود و قسمت های قدیمی تر تبدیل به سلول های مرده شده و از پوست بیرون می زنند. به همین دلیل کوتاه کردن ناخن ها درد ندارد اما همین سلول های مرده مانند یک مانیتور قابلیت ارائه گزارشی در مورد سلامت عمومی بدن و انواع کمبود ویتامین ها و پروتئین ها را دارند. به همین دلیل برخی افراد از نازیبایی یا بسیار شکننده بودن ناخن های خود شکایت می کنند. کمبود برخی از ویتامین ها مانند ویتامین A و کلسیم موجب ورقه ورقه شدن و شکنندگی ناخن ها می شود و همچنین بیماری های ریوی و کبدی باعث می شوند تا ناخن ها فرم خمیده یا منحنی به خود بگیرند. کمبود آهن و کم خونی و حتی نارسایی های قلبی رنگ ناخن ها را سرد و ظاهر آنها را رنگ پریده می سازند.

جدیدترین مدل ناخن عروس برای عقد 2023 جدیدترین مدل ناخن عروس برای عقد 2023 جدیدترین مدل ناخن عروس برای عقد 2023 جدیدترین مدل ناخن عروس برای عقد 2023 جدیدترین مدل ناخن عروس برای عقد 2023 جدیدترین مدل ناخن عروس برای عقد 2023 جدیدترین مدل ناخن عروس برای عقد 2023 جدیدترین مدل ناخن عروس برای عقد 2023 جدیدترین مدل ناخن عروس برای عقد 2023 جدیدترین مدل ناخن عروس برای عقد 2023 جدیدترین مدل ناخن عروس برای عقد 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات