زیباترین مدلهای کاپ کیک یلدا فانتزی و جدید

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کاپ کیک یلدا ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. بی شک بخش عمده ای از زیبایی سفره شب یلدا ظروف آن است، وقتی صحبت از یک پاسداشت یک آیین کهن ایرانی به میان می آید پس انتخاب تمام المان های آن نیز باید بر اساس سنت و مطابق با فرهنگ ما باشد.برای جشن گرفتن مردم کهن سعی می‌کردند از خوراک و طعام بر سر سفره‌های خود قرار دهند و به مرور زمان که این جشن همه‌گیرتر شد، مردم سعی کردند که با برگزار کردن جشن‌های همگانی شکرگذاری خود را برای طلوع دوباره آفتاپ پرقدرت بر فراز آسمان بیان کنند. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های کاپ کیک یلدا را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

کاپ کیک یلدا

جدیدترین کاپ کیک یلدا ۲۰۲۳

برای درست کردن یک سری کاپ کیک خوشمزه و یکسان بیشتر از این که دغدغه‌ی مواد لازم را داشته باشید، بهتر است که از چند روز قبل دست به کار شوید و چند بار با مقدار کمتر تمرین کنید. به این شکل برای شب یلدا هم تجربه‌ی کافی دارید و هم اضطراب شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند در این پست دستور تهیه کاپ کیک ویژه‌ی شب یلدا با طعم انار را به شما آموزش دادیم که به سادگی و در زمانی کوتاه آماده می‌شد.
خامه قنادی را در فریزیر نگه دارید و چند دقیقه قبل از اینکه از استفاده کنید از فریزیر خارج و در یخچال بگذارید. وقتی اطراف خامه آب میفتد ولی وسط آن خامه هنوز سفت و نیمه منجمد است وقت مناسبی برای زدن با همزن است. اگر بگذارید خامه گرم و نرم شود خوب فرم نمی گیرد.
اگر رنگ خوراکی ندارید می توانید از آب مربای آلبالو و یا آب سبزیجات سبز رنگ برای رنگ سبز استفاده کنید. چون تنها چند قطره در مخلوط می ریزید تاثیری در طعم و مزه کیک شما نخواهد داشت. من خودم رنگ های طبیعی را ترجیح می دهم.

کاپ کیک یلدا

 

کاپ کیک یلدا

 

کاپ کیک یلدا

کاپ کیک یلدا

کاپ کیک یلدا

کاپ کیک یلدا

کاپ کیک یلدا

کاپ کیک یلدا

کاپ کیک یلدا

کاپ کیک یلدا

کاپ کیک یلدا

کاپ کیک یلدا

 

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات