مدل دستبند طلا 2023 | بهترین مدل دستبند طلا

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل دستبند طلا ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل دستبند طلا را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

دستبندهای طلا با سبک های مینیمال، معمولاً در کنار ساعت های مچی بسته می شوند. به غیر از سبک های کلاسیک در طراحی دستبندها که در انواع مختلفی مانند دستبند های زنجیره ای وجود دارند، انواعی از آنها با طراحی مدرن، بسیار زیبا و امروزی در کنار اکسسوری های مد روز پوشیده می شوند. انواعی از دستبندهای طلا با شکل هندسی یا مدل های النگویی هستند که می توانند به راحتی و مطابق با سلیقه شما برای استفاده در مواقع مختلف خریداری شوند.

جدیدترین مدل دستبند طلا 2023

جدیدترین مدل دستبند طلا ۲۰۲۳

در میان انواع زیورآلات و اکسسوری های طلا و جواهر، دستبندهای طلا از محبوب ترین ها هستند. دستبندها نه تنها برای خانم ها و دختران جوان دوست داشتنی هستند، بلکه آقایان هم از دستبند طلا استفاده می کنند.یکی از مهم ترین نکات در خرید دستبند طلا، خلوص یا عیار آن است. معمولاً دستبندها از طلای ۲۴ عیار ساخته نمی شوند، زیرا بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و دستبندی که عیارش زیر K 14 باشد می تواند باعث تحریک پوست شود.
دستبند زنجیری برخلاف مدل النگویی، قفل دارند و روی هر مچی قابل تنظیم هستند. به راحتی می‌توان آن را با سایر اکسسوری‌ها و جواهرات استفاده کرد. برخلاف مدل النگویی، ساده و راحت است و به لباس گیر نمی‌کند. نیاز به مراقبت ویژه ندارد، و به راحتی روی مچ تنظیم می‌شود. مدل‌های مختلفی دارد.
اگر از چرم برای ساخت دستبند استفاده شده باشد، حالت خاص بودن را با خود دارد. دستبند چرم، به دلیل این که دست طراح در اجرای مدل‌ها بازتر است، معمولاً قطر بیشتری نسبت به مدل طلا دارند. خرید دستبند چرمی که نگین طلا دارد، برای دیگران ساده تر است. نگینی که روی این دستبندها کار می‌شود، تفاوت را ایجاد می‌کند.

 

جدیدترین مدل دستبند طلا 2023 جدیدترین مدل دستبند طلا 2023 جدیدترین مدل دستبند طلا 2023 جدیدترین مدل دستبند طلا 2023 جدیدترین مدل دستبند طلا 2023 جدیدترین مدل دستبند طلا 2023 جدیدترین مدل دستبند طلا 2023 جدیدترین مدل دستبند طلا 2023 جدیدترین مدل دستبند طلا 2023 جدیدترین مدل دستبند طلا 2023 جدیدترین مدل دستبند طلا 2023 جدیدترین مدل دستبند طلا 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات