بیوگرافی آسیه باکری دختر شهید باکری + واکنش به (رائفی پور توهین به شهدا)

0

بیوگرافی آسیه باکری دختر شهید باکری + واکنش به (رائفی پور توهین به شهدا) آسیه باکری در پانزدهم اردیبهشت ماه سال ۶۲ متولد شده اند. ایشان دختر شهید حمید باکری یکی از فرماندهان شهید سپاه پاسداران بوده است که سال های زیادی در جنگ ایران و عراق مشغول دفاع از کشور بودند و در ششم اسفند ماه سال ۶۲ به شهادت رسیدند.

آسیه باکری یکی از فرزندان شهدا دفاع مقدس است که زمینه حقوق زنان مشغول به فعالیت می‌باشد و از آنها حمایت کرده است. خانم باکری چند سالی است که در فضای مجازی بسیار فعال است و درباره موضوعات و مسائل روز جامعه نظارت جالبی را با فالورهایش به اشتراک می گذارد. او حامی سرسخت زنان و بانوان درباره مسائل و مشکلات خانم ها در جامعه می باشد.

بیوگرافی آسیه باکری دختر شهید باکری و واکنش صحبت های رائفی پور توهین به شهدارا در این صفحه مشاهده فرمایید.

بیوگرافی آسیه باکری

خانم باکری متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۲ میباشد او دختر شهید حمید باکری از فرماندهان سپاه پاسداران بوده که سالها در جنگ ایران و عراق فعالیت کرد و در نهایت در ۶ اسفند ۱۳۶۲ به شهادت رسید و زمان شهادت حمید باکری دخترش

بیوگرافی آسیه باکری

آسیه باکری در پانزدهم اردیبهشت ماه سال ۶۲ متولد شده اند. ایشان دختر شهید حمید باکری یکی از فرماندهان شهید سپاه پاسداران بوده است که سال های زیادی در جنگ ایران و عراق مشغول دفاع از کشور بودند و در ششم اسفند ماه سال ۶۲ به شهادت رسیدند.

آسیه باکری در مورد حقوق زنان در اجتماع مشغول به فعالیت های زیادی می‌باشد و در چند سال گذشته با پستها و استوری ها و توییت های که در فضای مجازی در مورد بانوان کشورمان حمایت ها و ‌پشت‌های حقوق زنان در ایران داشته است.

 

بیوگرافی آسیه باکری

آسیه باکری با توجه به این که فرزند شهید میباشد، اما پوشش مانتو می باشد و بر خلاف دیگر فرزندان شهید که چادری هستند ایشان چادری نیستند. فعالیت ها حرف ها و نظرات آسیه باکری متفاوت و خاص می باشد و شاید به خاطر همین جریانات باعث جلب توجه شده است و نظراتش مورد توجه عموم قرار گرفته است در حالی که هنوز یکسال نشده بود پدرش را از دست داده است و تنها از طریق عکس ها و تصاویر پدرش را میشناسد و دیده است.

بیوگرافی آسیه باکری

آسیه دو برادر دارد که به گفته آسیه باکری در خانواده‌های شهدا پسران شهیدان بیشتر مورد توجه هستند و خیلی به ندرت پیش آمده است که با دخترانشان مصاحبه شود یا در مورد کارهایی که به دخترا موکول می کنند ممکن است کمتر باشد.

بیوگرافی آسیه باکری

واکنش دختر شهید باکری در مورد صحبت های رائفی پور

واکنش دختر شهید باکری در مورد صحبت های رائفی پور با منتشر کردن تصویری در صفحه اینستاگرامش گزارش هایی که در فضای مجازی منتشر شده است. دختر شهید باکری با منتشر کردن تصویری از پدرش در صفحه اینستاگرامش در مورد توهین علی اکبر رائفی پور که در تلویزیون صحبت کرده واکنش نشان می دهد.

بیوگرافی آسیه باکری

در تصویری که منتشر شده و توانسته در فضای مجازی بازتاب بسیار گسترده از خود نشان دهد خانم آسیه باکری دختر شهید باکری چنین می نویسد: طبق گفته های آقای رائفی پور دو نفره که در تصویر وجود دارند.یعنی شهید حمید و مهدی باکری با سن ۲۷ سال دنبال خالی کردن هیجاناتشان رفته اند به جبهه مقصر ما هستیم که زودتر از اینها توی دهن چنین افراد وقیحی نزده ایم که انقدر به وقاحت شان ادامه دهند.

نظرات