بازیگر نقش جومونگ در سریال افسانه جومونگ کیست + بیوگرافی کامل و تصاویر جدید

0

نقش جومونگ در سریال افسانه جومونگ : سونگ ایل گوک زادهٔ ۱ اکتبر ۱۹۷۱ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل کره جنوبی است. او با بازی در سریال‌های افسانه جومونگ، سرزمین بادها و امپراتور دریا باعث محبوبیتش درآسیا به ویژه ایران شد و با این سریال ها نیز به شهرت و محبوبیت رسید. سایت خبرینا بیوگرافی و معرفی این بازیگر را برای شما آماده کرده. همراه ما باشید.

نقش جومونگ در سریال افسانه جومونگ

بازیگر نقش جومونگ در سریال افسانه جومونگ کیست + بیوگرافی کامل و تصاویر جدید

سونگ ایل گوک زادهٔ ۱ اکتبر ۱۹۷۱ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل کره جنوبی است. او با بازی در سریال‌های افسانه جومونگ، سرزمین بادها و امپراتور دریا باعث محبوبیتش درآسیا به ویژه ایران شد و با این سریال ها نیز به شهرت و محبوبیت رسید. شهرت او به حدی در ایران پرآوازه شد که شرکت گلدیران (LG) این بازیگر را به ایران آورد و او در یک نشست خبری با اصحاب رسانه گفتگو کرد. در واقع او بازیگری خود را از تمرینات هنرپیشگی دوران دانشجویی شروع کرد تا اینکه در سال ۱۹۹۹ جلوی دوربین رفت اولین تجربه او  بازی در سریال آیا ما واقعا عاشق بودیم در شبکه MBC کره بود که توانست خودش را ثابت کند.

متاسفانه در سال ۲۰۱۵ تایید شد که این هنرمنده کره مبتلا به بیماری آب سیاه چشم است که می‌تواند باعث کوری او شود. ایشان روند درمان سخت خود را آغاز کرده است وی به همین دلیل  از بازیگری فاصله گرفته است.

این بازیگر موفق در ۱۵ مارس ۲۰۰۸  با خانم جونگ سونگ وکیل دادگستری اهل بوسان ازدواج کرد. که این ازدواج در سال ۲۰۱۲ با سه قلوهای جذاب نتیجه گرفت!

ایشان افتخرات زیادی در مدت بازیگری خود کسب کرده که از جمله مهم ترین آن ها می توان به جوایز درام KBS جایزه بازیگر خوب،چهاردهمین دوره جوایز فرهنگی و سرگرمی کره،جوایز درام SBS جایزه بهترین بازیگر،جوایز جشنواره مدل آسیا جایزه ستاره آسیا،جوایز سرگرمی KBS جایزه ویژه تهیه‌کنندگان،جوایز درام KBS جایزه بهترین بازیگر و…. اشاره کرد.

سونگ ایل گوک در جومونگ

سونگ ایل گوک

همراه ما باشید

نظرات