ماجرای خبر دروغ جرم بودن عزل منی چه بود؟

9

خبرینا | به تازگی یک خبر عجیب در چند کانال و صفحه در تلگرام و اینستاگرام با تیتر”عزل منی جرم است” منتشر شده که با واکنش های فراوانی روبرو شده است. این روزها که بحث افزایش جمعیت و تشویق مردم به فرزندآوری داغ است منتشر شدن همچین خبری باعث شده تا بسیاری آن را باور کنند!

خبر جرم بودن عزل منی صحیح است؟

تکذیب یک جعل آماتور درباره تسنیم و اظهارنظر خانم خزعلی

از ساعاتی پیش یک اظهار نظر جعلی از خانم خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور درباره موضوع افزایش جمعیت‌ در برخی اکانتهای فضای مجازی منتشر شده که نگاهی به طراحی، فونت، لوگو و جستجوی اصل خبر که هیچگاه در تسنیم منتشر نشده نشان میدهد که تا چه حد این اقدام جعلی به نحو آماتور، ناشیانه و فریبکارانه انجام شده است.

◽️با توجه به نکاتی که درباره ظاهر این خبر گفته شد، جعلی بودن آن بسیار آشکار است./تسنیم

جرم بودن عزل منی!

ماجرا از این قرار است که، عکسی به همراه خبر آن منتشر شده مربوط به مصاحبه وبسایت تسنیم نیوز با معاون امور زنان و خانواده دولت است و در آن گفته شده که برای افزایش جمعیت عزل منی که عملی حرام است در جامعه جرم تشخیص داده شود و با آن برخورد شود!

اما با کمی جستجو در گوگل و وبسایت تسنیم نیوز هیچ خبری از این مصاحبه نیست، حتی سری به صفحات رسمی این سایت در شبکه های مجازی نیز زدیم اما باز هم خبری نبود!

به نظر می رسد انتشار این عکس و خبر یک شیطنت رسانه ای بوده اما از سوی چه شخصی یا گروهی معلوم نیست!

عزل منی چیست؟

وبسایت سرمشق انتظار درباره عزل منی می نویسد: در اصطلاح فقهی، جلوگیری از ریختن منی در رحم زن، به هنگام آمیزش را «عزل» منی می‌گویند. گرچه طبق روایتی از پیامبر اسلام(ص) از این عمل نهی شده است، اما از سایر روایات، در این زمینه استفاده می‌شود که این نهی، دلالت بر حرمت ندارد. بر این اساس حکم شرعی عزل منی به شرح ذیل است:

۱٫ اگر مرد و زن هر دو راضی به عزل منی باشند، این کار اشکالی ندارد، البته برخی آن را مکروه شمرده‌اند.
۲٫ اگر مرد راضی به عزل منی و زن مخالف آن باشد، این کار مکروه است، ولی برخی از فقها، در جایی که آمیزش بر مرد واجب باشد، عزل منی را تابع رضایت زن دانسته‌اند.
۳٫ اگر زن راضی به عزل منی و مرد مخالف آن باشد، این کار جایز نیست.
شایان ذکر است، حکم مذکور مربوط به ازدواج دائم است، و الا در ازدواج موقت، عزل منی جایز است.

9 دیدگاه در “ماجرای خبر دروغ جرم بودن عزل منی چه بود؟

  1. ناشناس گفت:
    ۶

    خدایا پناه میبریم برتو . راجع به چه مسائلی صحبت میشه . واقعا آدم خجالت میکشه که چطور میشه به ارتباط زن ومرد دخالت شود ویک وزن مرد آزادند هرطور دوست دارند برای خودشان تصمیم بگیرند .

  2. ناشناس گفت:
    ۲

    عزل منی جرم است یعنی کنتور دار شدن مرد ها یعنی زنها گزارش شوهرانشان را بدهند یعنی غسال ها هنگام غسل میت کنترل کنند که آب منی هدر نرود یعنی نصب دوربین در اتاق خواب یعنی درآمد زایی جدید یعنی گرانتر شدن ۱۰۰۰درصدی تجهیزات جلوگیری

  3. ناشناس گفت:
    ۳

    یعنی واقعا الان تمام مشکلات مردم حل شده و زندگی هاشون گل و بلبله، فقط بزرگترین مشکلشون عزل منی در روابط زناشوییه؟؟؟؟

  4. فیلیپ گفت:
    ۷
    ۲

    مطمئنا این حرفو زده ، صد در صد

  5. سبزبین گفت:
    ۵
    ۱

    تلاش به پسرفت جامعه و عقب نگهداشتنش که بزرگترین تضییع حق الناسه جز آه و نفرین گریبانگیر در اون دنیا (اگه اعتقاداتمون رو هنوز قبول داریم ) برای صاحبان
    تلاش هیچ چیز دیگه ای نداره . کاش این اراجیف زشت و ناپسند رو از سطح جامعه و اذهان جمع کرده و بجاش ابزار و اسباب پیشرفت فضایل و ارزشهای اخلاقی و انسان پسندانه فراهم کنند تا بیش از این در این کره خاکی منزوی و مهجور نشویم .

  6. بنده خاص خدا گفت:
    ۲
    ۶

    این خانم بسیار باسواد وباکمالات است واین خبرجعلی میباشد باورنکنید فضای مجازی برای گمراه کردن ما است اول تحقیق کنید بعد باورکنید وبا آبروی مسلمانی بازی نکنید

  7. رحمان اللاه گفت:
    ۱

    یک دروغه ناشیانه هستش؛ از طرف دیگر انتشار چنین خبرهایی دال بر وجود خفقان و بی اعتباری رسانه های ملی و عدم حمایت ملت از دولت و حکومتشان می باشد!

  8. .... گفت:
    ۲

    خبر در مورد جعلی بودن این موضوعه واقعا چرا بعضی ها بدونه خودن کامل متن شروع به نوشتن یه سری حرفای بی ربط میکنن دارن.میگن اصلا همچین خبری نبوده و یه سری افراد بیکار برای خراب کردن این خانم این خبر جعلی رو ساختن.
    نتیجه گیری《 خانم خزعلی کارشون رو دارن درست انجام میدن که انقدر جملات بی ربط به ایشون ارتباط میدن تا ایشون رو بد جلوه بدن》

  9. محدثه ابراهیمی آل داوود گفت:
    ۱

    غلط کردین. هیچ هم جعلی نبوده و نیست. عزل منی حرام است و جرم سنگینی دارد. هر کس عزل منی کند باید ۳۰۰ ضربه شلاق خورده و سپس به دار کشیده شود. والسلام من التبع الهدی

نظرات