بیوگرافی تراویس اسکات | همه چیز درباره رپر جنجالی

0

خبرینا | این روزها نام تراویس اسکات رپر معروف آمریکایی در سر تیتر اخبار است. آن هم به علت برگزاری یک کنسرت جنجالی در آمریکا که باعث مرگ ۸ آمریکایی و زخمی شدن چندین نفر شده است. به همین دلیل در این مطلب سعی کرده ایم بیوگرافی و تقریبا همه چیز درباره این رپر آمریکایی را برایتان گردآوری کنیم.

بیوگرافی تراویس اسکات Travis Scott bio

بیوگرافی کوتاه تراویس اسکات

تولد: ۳۰ آوریل ۱۹۹۲

سن: ۲۹ سال

علامت خورشید: برج ثور

نام دوم شناخته شده: ژاک وبستر Jacques Webster

متولد: هیوستون، تگزاس

معروف به: رپر

قد: ۱۷۸ سانتی متر

شریک زندگی: کایلی جنر

زندگی نامه تراویس اسکات

تراویس اسکات رپر، خواننده و ترانه سرای آمریکایی است. نام اصلی اش ژاک وبستر است و در سال ۲۰۱۲ با امضای اولین قرارداد بزرگ خود با Epic Records مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفت.

تراویس در آگوست ۲۰۱۴ با تک آهنگ “پادزهر” از آلبوم “Rodeo” خیلی زود به شهرت بزرگی دست یافت، به طوری که این تک‌ آهنگ نه‌ تنها به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد، بلکه اولین آهنگی از اسکات بود که جز ۲۰ آهنگ برتر از جدول سایت بیلبورد ۱۰۰ در ایالات متحده آمریکا رسید.

عکس: تصویر پرتره از تراویس اسکات

موزیک های اسکات از آن زمان تا کنون همیشه در سبک رپ محبوب بوده و دومین آلبوم او “Birds in the Trap Sing McKnight” و یک آلبوم مشترک “Huncho Jack, Jack Huncho” بسیار خوب ظاهر شدند.

کودکی و جوانی تراویس اسکات

تراویس اسکات با نام ژاک وبستر در ۳۰ آوریل ۱۹۹۲ در هیوستون، تگزاس به دنیا آمد. او سال های اولیه زندگی اش در شهر میسوری و نزد مادربزرگش گذراند اما بعدها به حومه شهر رفت تا در کنار پدرش باشد.

عکس: تراویس اسکات

او قبل از ثبت نام در دبیرستان الکینز در یک مدرسه خصوصی تحصیل میکرد. بعد از ورود به کالج و در سال دوم، اسکات کالج را رها کرد تا حرفه موسیقی را دنبال کند. به همین دلیل پدر و مادرش که از این موضوع خشمگین شده بودند، حمایت مالی از او را متوقف کردند.

حرفه موسیقی تراویس اسکات

پس از ترک کالج، تراویس اسکات به شهر نیویورک نقل مکان کرد تا حرفه موسیقی را شروع کند. در شروع کار، او قصد داشت که یک تهیه کننده موسیقی شود و بروی تولید آثار هیپ هاپ تمرکز کند. به همین دلیل در نیویورک، او بیشتر وقت خود را در استودیو Just Blaze گذراند.

تراویس اسکات در دوره ای از زندگی‌اش، چه از نظر حرفه‌ای و چه از نظر شخصی، با مشکلات زیادی مواجه شده بود. در حالی که هیچ اتفاق مهمی در حرفه موسیقی او نمی افتاد، فشارهای مالی و بی پولی باعث شده بود تا او با کمترین امکانات ممکن زندگی اش را بگذراند.

عکس:تراویس اسکات در کنار خودروی گران قیمتش / اینستاگرام

او که همیشه مابین لس آنجلس و هیوستون سفر می کرد به طور تصادفی، آهنگ تولید شده توسط اسکات به نام “Lights Love Sick” توسط TI که یک هنرمند هیپ هاپ آمریکایی است شنیده شد و شرکت او با اسکات قرارداد بست.

اولین پروژه کامل اسکات یک میکس با عنوان «Owl Pharaoh» بود. اما از روی بدشانسی یا خوش سانی، انتشار این پروژه به تعویق افتاد و همین باعث شد تا بعدا این کار توسط کانیه وست و مایک دین دوباره ساخته و پخش شود تا اسم اسکات در کنار دو فرد بیاید.

عکس: تراویس اسکات و کانیه وست

در پایان مارس ۲۰۱۳، تراویس اسکات اولین تک‌آهنگ تجاری خود به نام Upper Echelon را منتشر کرد که در یک رادیو پخش شد و سپس برای دانلود رایگان در اینترنت منتشر شد.

در ژوئیه ۲۰۱۴، اسکات با آهنگ “Don’t Play” خود که مقدمه ای برای اولین آلبوم استودیویی او به نام Days Before Rodeo بود بر سر زبان ها افتاد. این آهنگ آنقدر هیت شد که باعث شد اسکات اعلام کند تور کنسرت Rodeo Tour را برگزار می کند!

تور کنسرت Rodeo موفقیتی بزرگ برای تراویس رقم زد تا جایی که او به شهرتی باورنکردنی دست یافت.

در سپتامبر ۲۰۱۵، آلبوم مورد انتظار اسکات به نام «رودئو» منتشر شد که باعث شد در لیست ۲۰۰ بیلبورد رتبه ۳ را بدست آورد.

در اواسط سال ۲۰۱۶، اسکات اعلام کرد که عنوان دومین و سومین آلبوم او به ترتیب “Birds in the Trap Sing McKnight” و “AstroWorld” خواهد بود.

عکس: تراویس اسکات در کنسرت

در سال ۲۰۱۶ آلبوم Birds in the Trap Sing McKnight رتبه یک بیلبورد را بدست آورد!
او به غیر از کار بر روی آلبوم سوم خود، در آهنگی از دریک Drake رپر کانادایی با عنوان «پورتلند» حضور داشت.

زندگی شخصی تراویس اسکات و رابطه اش با کایلی جنر

تراویس اسکات از سال ۲۰۱۷ با کایلی جنر وارد رابطه شد. در سپتامبر همان سال شایعاتی مبنی بر بارداری کایلی جنر منتشر شد که بعد از سکوت هردوی آنها، در سال ۲۰۱۸ کایلی اولین فرزندش از اسکات را به دنیا آورد. طبق اخبار منتشر شده کایلی دومین فرزندش را نیز از اسکات باردار است.

عکس: تراویس اسکات در کنار کایلی جنر

اسکات قبل از کایلی با ریانا (ریحانا) خواننده معروف آمریکایی در رابطه دوستی بوده است.

حادثه مرگبار در کنسرت تراویس اسکات

در نوامبر سال ۲۰۲۱ ازدحام ده‌ ها هزار نفر هنگام اجرای کنسرت AstroWorld تراویس اسکات، در یک جشنواره موسیقی دست‌کم ۸ کشته و شمار زیادی زخمی بر جای گذاشت.

عکس: تراویس اسکات در کنسرت جنجالی Astroworld

همین امر باعث انتقادات فراوانی به تراویس و حتی شکایاتی علیه او شده است.

تهیه و ترجمه توسط وبسایت خبرینا

نظرات