عکس و بیوگرافی شیفا صفروا بازیگر نقش نادیا در سریال شکرانه + سوابق

0

عکس و بیوگرافی شیفا صفروا بازیگر نقش نادیا در سریال شکرانه + سوابق

«شیفا صفروا» بازیگر نقش نادیا در سریال شکرانه میباشد کیست : ما در سایت خبرینا برای شما بیوگرافی شیفا صفروا بازیگر نقش نادیا بازیگر بدون حجاب سریال شکرانه را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. شیفا صفروا بازیگر نقش نادیا در سریال شکرانه میباشد که متولد سال ۱۳۶۰ در تاجیکستان است. از مهمترین آثار هنری و بازیگری شیفا صفروا میتوان به سریال های شکرانه و چند فیلم و سریال تاجیکی اشاره کرد در ادامه به بیوگرافی کامل شیفا صفروا می پردازیم

عکس و بیوگرافی شیفا صفروا بازیگر نقش نادیا در سریال شکرانه + سوابق

بیوگرافی بازیگر نقش نادیا در سریال شکرانه

شیفا صفروا بازیگر تئاتر،سینما و تلوزیون متولد ۱۳۶۰ در تاجیکستان میباشد

ایشان دارای مدرک روزنامه نگاری می باشد و از بازیگران معروف کشور تاجیکستان است که از سال ها پیش وارد عرصه ی سینما شده است. او سابقه همکاری با چند فیلم و سریال ایرانی را در کارنامه خود دارد. «شکرانه» اولین و آخرین سریال تلویزیونی کارنامه صفروا در ایران بود.

این بازیگر از هنرمندان تئاتری کشور تاجیکستان بوده و کارنامه چشمگیری ندارد و در بین بازیگران کمتر شناخته شده است.

بیوگرافی بازیگر نقش نادیا در سریال شکرانه

خلنم صفروا بازیگری را با چند فیلم کوتاه در کشورش آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال شکرانه بطور حرفه ای وارد قاب تلویزیون شد. او یکی از بازیگرانی است که با سینمای ایران همکاری کرده است.

شیفا صفروا بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون ایران است. از مهمترین آثار بازیگری شیفا صفروا می‌توان به بازی در سریال شکرانه اشاره کرد که گویا تنها کار هنری او در ایران بوده است.

شیفا صفروا در سال ۱۳۸۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم شیفا صفروا در این سال، بازیگری در سریال شکرانه به کارگردانی سعید سلطانی محسوب می‌شود.

شیفا صفروا بازیگر نقش نادیا در سریال شکرانه کیست +بیوگرافی و عکس

شیفا صفروا بازیگر نقش نادیا در سریال شکرانه کیست +بیوگرافی و عکس

سوابق

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شیفا صفروا بازی در سریال شکرانه بوده است. شیفا صفروا کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۸۶ سریال شکرانه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سعید سلطانی همکاری داشته است. شیفا صفروا توانست با بازی در سریال شکرانه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مریم کاویانی، عاطفه رضوی، حسن جوهرچی و فرهاد قائمیان بر تجارب او افزود.

سریال شکرانه به کارگردانی سعید سلطانی، اولین‌بار رمضان سال ۸۶ روی آنتن رفت و یک بازیگر تاجیکی را به مخاطبان معرفی کرد. این مجموعه قصه جوانی به نام «حامد» با بازی پوریا پورسرخ را روایت می‌کرد که طی اتفاقی برای دیدار با خانواده عمویش به تاجیکستان سفر می‌کند و در این سفر، به دختر عموی خود «نادیا» علاقه مند می‌شود. نقش این دختر تاجیکی را بازیگری به نام شیفا صفروا بازی می‌کرد. «شکرانه» به اندازه «مدار صفر درجه» یا «در چشم باد» دیده نشد، اما در زمان پخش این سریال، نام بازیگر تاجیکی‌اش توجه مخاطبان را جلب کرد.

بازیگران ایرانی و تاجیکی شکرانه

پوریا پورسرخ بازیگر نقش حامد
فرهاد قائمیان در نقش معین
مرحوم حسن جوهرچی در نقش سعید
هوشنگ توکلی در نقش رحمان
عاطفه رضوی در نقش منیر
مریم کاویانی در نقش مریم
کاوه مهدوی در نقش فرید
ابراهیم آبادی در نقش عتیقه فروش
حسین نانکلی در نقش سبحان
حدیث میرامینی در نقش کژال
پردیس رهنمون در نقش منشی شرکت
حسین زوار کعبه در نقش قاضی
شیرین حصارکی در نقش عمه
داود بنی اسد در نقش کارگر کارگاه
عباس جنانی در نقش راننده شرکت
علیرضا دهقانی در نقش افسر پلیس
مهدی گودرزی در نقش طاهر
حبیب ارباب در نقش دکتر
صادق صفانور در نقش اسد
وحید سلطانی در نقش مامور آگاهی
محمدعلی بخشنده در نقش نماینده دادگستری
مجید سامانی در نقش افسر پلیس
ابراهیم تاجیک در نقش مداح

نظرات