سیامک ساجدی پسر فروزان کیست؟ بیوگرافی و علت مرگ + عکس

0

سیامک ساجدی پسر فروزان بازیگر قبل از انقلاب ساعاتی پیش درگذشت. رسیدگی به مرگ فرزند فروزان بازیگر پیش از انقلاب صبح امروز در دادسرای جنایی تهران به جریان افتاد. در ادامه مطلب عکس و بیوگرافی سیامک ساجدی پسر فروزان بازیگر پیش از انقلاب و علت مرگش را از خبرینا بخوانید

سیامک ساجدی پسر فروزان کیست؟ بیوگرافی و علت مرگ پسر فروزان + عکس

بیوگرافی سیامک ساجدی پسر فروزان

سیامک ساجدی تنها پسر فروزان بازیگر قبل از انقلاب بود که صبح امروز در منزلش به علت مشکوک درگذشت. رسیدگی به مرگ فرزند فروزان بازیگر پیش از انقلاب صبح امروز در دادسرای جنایی تهران به جریان افتاد.

تحقیقات در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران برای روشن شدن علت فوت سیامک و ارتباط افراد بازداشت شده با مرگ او در دستور کار وحید ناصری بازپرس ویژه قتل پایتخت قرار دارد.

پروین خیربخش با نام هنری فروزان ستاره‌ سینمای قبل از انقلاب بود که با بازی در فیلم های زیادی به شهرت رسید. او در بیشتر فیلم ها با فردین همبازی بود. فروزان با بازی دو فیلم “دشنه” فریدون گله و “دایره مینا” داریوش مهرجویی تازه داشت حضور متفاوتی در سینما را تجربه می‌کرد که بعد از انقلاب ممنوع‌الکار شد و در سکوت زندگی کرد و ۶ سال پیش در سکوت هم از دنیا رفت.

او تنها یک فرزند داشت و هرگز هم نامی از پدر این پسر برده نشده و اطلاعی در دسترس نیست که همسر فروزان با نام خانوادگی “ساجدی” که بوده است.

بیوگرافی سیامک ساجدی پسر فروزان بازیگر پیش از انقلاب با عکس و علت مرگ

علت فوت پسر فروزان

سیامک ساجدی در حالی دو روز پیش از این به طرز مشکوکی از دنیا رفته که پلیس سه نفر را که قصد دزدی از خانه وی را داشتند، دستگیر کرده است. اموالی که علاوه بر عتیقه جاتی به جا مانده از فروزان لباس ها، کیف و زیورآلاتی که فروزان در فیلم ها از آن استفاده می کرده را نیز شامل میشده است.

تحقیقات پلیس

رسیدگی به مرگ ناگهانی فرزند پروین خیربخش؛ خانم بازیگر پیش از انقلاب صبح امروز در دادسرای جنایی تهران به جریان افتاد.

متوفی به نام سیامک عصر سه شنبه درخانه اش واقع در محله تجریش به دلیل نامعلومی به کام مرگ فرو رفته بود و یک مرد و ۲ زن که خود را اقوام سیامک ۷۰ ساله معرفی کردند، فوت او را به ماموران پلیس اطلاع داده بودند. زمانی که ماموران برای رسیدگی به موضوع در خانه متوفی حاضر شدند متوجه شدند که همان مرد و خانم در حال انتقال مقداری از اشیا با ارزش خانه متوفی هستند. به همین دلیل به این افراد مظنون شده و آنها را بازداشت کردند.

تحقیقات در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران برای روشن شدن علت فوت سیامک و ارتباط افراد بازداشت شده با مرگ او در دستور کار وحید ناصری بازپرس ویژه قتل پایتخت قرار دارد.

این در حالی است که با دستور بازپرس جنایی جسد برای انجام معاینات و آزمایش های لازم به پزشکی قانونی منتقل شده است.

امروز نیز روزنامه جوان نوشت که دختر سیامک ساجدی ادعا می کند که این سه نفر را نمی شناسد و از اقوام آنها نیستند و نسبت به مرگ طبیعی پدرش مشکوک است.

سیامک ساجدی تنها فرزند فروزان بود و هرگز هم نامی از پدر این پسر برده نشده و اطلاعی در دسترس نیست که همسر فروزان با نام خانوادگی “ساجدی” که بوده است.

نظرات