بیوگرافی آنا د آرماس Ana de Armas بازیگر کوبایی

0

خبرینا | نام آنا د آرماس بازیگر کوبایی که در آمریکا زندگی می کند به خاطر بازی در آخرین قسمت مجموعه جیمز باند با حضور دنیل کریگ بر سر زبان ها است. در این مقاله سعی کرده ایم بیوگرافی کاملی از این بازیگر زیبای کوبایی برای شما آماده کنیم با ما همراه باشید.

زندگینامه و هرچیزی که باید در مورد آنا د آرماس Ana de Armas بدانید

بیوگرافی کوتاه آنا د آرماس Ana de Armas

تولد: ۳۰ آوریل ۱۹۸۸
سن: ۳۳ سال
علامت خورشید: برج ثور
همچنین به عنوان: Ana Celia de Armas Caso شناخته می شود
کشور تولد: کوبا
متولد: سانتا کروز دل نورته، کوبا
شهرت: بازیگر
قد: ۵’۶ اینچ (۱۶۸ سانتی متر)

همسر/سابق: مارک کلوتت (م. ۲۰۱۱–۲۰۱۳)

پدر: رامون د آرماس

مادر: آنا کاسو

آنا د آرماس کیست؟

آنا د آرماس بازیگر کوبایی است که به خاطر بازی در فیلم‌های «دست‌های سنگی» و «بلید رانر ۲۰۴۹» شهرت پیدا کرد. او قبل از رفتن به هالیوود در سینمای اسپانیا مشغول به کار بود.

آنا بعد از رفتن به هالیوود در زبان انگلیسی دچار مشکل بود اما او با یادگیری سریع این زبان توانایی های خود را نشان داد.

عکس: آنا د آرماس با لباس مشکی در یک مراسم

آنا در اسپانیا یک بازیگر معمولی بود که در فیلم و سریال بازی می کرد. اما او با نشان دادن بازی های خوبش در چند فیلم هالیوودی در نقش پالوما در فیلم No Time To Die 2021 به ایفای نقش پرداخت که با نگاه خوب منتقدین روبر شد.

دوران کودکی و اوایل زندگی

آنا د آرماس با نام Ana Celia de Armas Caso در ۳۰ آوریل ۱۹۸۸ در سانتا کروز متولد شد. او دارای یک برادر است و مادرش اسپانیایی تبار است.

عکس: نوجوانی آنا د آرماس Ana de Armas

او فقط ۱۲ سال داشت که تصمیم گرفت بازیگر شود. به همین منظور و همچنین یادگیری حرفه ای بازیگری در “مدرسه تئاتر ملی کوبا” ثبت نام کرد.

فیلم های آنا د آرماس

آنا د آرماس اولین بازی خود را در فیلم اسپانیایی “۲۰۰۶ Una rosa de Francia” (رز باکره) انجام داد. او در این درام جنایی نقش ماری را بازی کرد.

او در سن ۱۸ سالگی به امید کسب موفقیت های بیشتر به اسپانیا رفت. آنا در سال ۲۰۰۷ در فیلم تلویزیونی “El edén perdido” در تلویزیون اسپانیا به ایفای نقش پرداخت.

آنا د آرماس در صحنه ای از فیلم اسپانیایی Una rosa de Francia

در همان سال، او برای نقش اصلی کارولینا لیل در فیلم درام-اکشن Antena 3 “El Internado” (“مدرسه شبانه روزی”) انتخاب شد. به خاطر بازی خوبش، آنا در ۶ فصل این سریال حضور داشت.

فیلم‌های «Mentiras y gordas» (۲۰۰۹)، «فارادی» (۲۰۱۳) و «Por un puñado de besos» (۲۰۱۴) از آثار او در صنعت فیلم اسپانیا است.

او همچنین در قسمت هایی از مجموعه تلویزیونی های “Hispania, la leyenda” (2010-2012) و “Blind Alley” (2011) نقش داشت.

آنا د آرماس در هالیوود

آنا در سال ۲۰۱۴ به لس آنجلس رفت تا به یک بازیگر هالیوودی تبدیل شود. خیلی زود او در فیلم شهوانی تریلر ترسناک آمریکایی «Knock Knock 2015 »انتخاب شد و در این فیم نقش اصلی Be را بازی کرد.

او سپس با بازیگر مشهور یعنی کیانو ریوز در فیلم هیجان انگیز «Exposed» در سال ۲۰۱۶ هم بازی شد تا نگاه ها را بیشتر به خود جلب کند.
او در چند فیلم دیگر نظیر War Dogs و Overdrive بازی کرد. اما بازی در فیلم زیبای Blade Runner 2049 در کنار رایان گاسلینگ در نقش جوی Joi بار دیگر نام او را بر سر زبان ها انداخت.

او با بازی در این فیلم یک جایزه را در یک جشنواره کسب کرد و همچنین این فیلم دو جایزه اسکار را برنده شد.

او در سال ۲۰۱۹ در فیلم های، Yesterday، The Informer، Knives Out و The Night Clerk بازی کرد. در سال ۲۰۲۰ او در فیلم پر سر و صدای No Time To Die که بازیگر اصلی آن دنیل کریگ است نیز بازی کرد.

ازدواج آنا د آرماس و رابطه هایش

آنا د آرماس در سال ۲۰۱۱ با بازیگر اسپانیایی مارک کلوته ازدواج کرد. آنها در سال ۲۰۱۳ از هم جدا شدند. طبق گزارش ها آنا با آلخاندرو پینیرو بلو، هنرمند تجسمی کوبایی در رابطه بوده است.

قبل از دوستی با بلو، او با فرانکلین لات رابطه داشت و همچنین با ادگار رامیرز، همبازی اش در فیلم «دست های سنگی» نیز دوست بوده است.

در پاییز ۲۰۱۹ رابطه جدیدی را با بن افلک (بازیگر و کارگردان هالیوودی) شروع کرد. آنها در پشت صحنه فیلم آب عمیق با یکدیگر آشنا شدند.در ژانویه ۲۰۲۱ آن دو از هم جدا شدند.

آنا د آرماس و بن افلک بازیگر معروف آمریکایی

مشکل عجیب آنا د آرماس!

آنا د آرماس دارای هتروکرومی مرکزی است، به این معنی که او چشمان سبز است اما در مرکز آن رنگ قهوه ای وجود دارد. لکه های قهوه ای ریز روی عنبیه او نیز وجود دارد.

عکس: عکس زیبا از آنا د آرماس و چشمهایش

فرد مبتلا به هتروکرومی مرکزی ممکن است سایه‌ای از رنگ طلایی در اطراف مردمک چشم خود در مرکز عنبیه خود داشته باشد و بقیه عنبیه‌اش رنگ دیگری داشته باشد.

آنا د آرماس در شبکه های اجتماعی

در حال حاضر آنا د آرماس در شبکه اجتماعی اینستاگرام حساب کاربری دارد که آدرس آن instagram.com/ana_d_armas/ است. او بیش از ۵ میلیون دنبال کننده دارد.

عکس: آنا د آرماس

نظرات