مدل جواهرات سلطنتی 2023 | زیباترین جواهرات سلطنتی دنیا

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل جواهرات سلطنتی  ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل جواهرات سلطنتی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

یکی دیگر از جواهرات سلطنتی ایران تاج فرح پهلوی است. از آنجا که فرح پهلوی به عنوان اولین زن در تاریخ ایران تاج‌گذاری شد، این تاج به زیبایی طراحی گردید و ساخته شد. گروهی متشکل از جواهرسازان فرانسوی وظیفه ساخت این تاج را بر عهده گرفتند و با استفاده از طلای سفید، الماس و سنگ‌های باارزشی از جمله زمرد سبز، مروارید، یاقوت و… تاج زیبا و درخشانی با وزن ۲ کیلوگرم ساختند.

جدیدترین مدل جواهرات سلطنتی 2023

جدیدترین مدل جواهرات سلطنتی ۲۰۲۳

این فلز کمیاب و خوشرنگ از دیرباز مورد توجه مردم زمان خود بوده و هرازچندگاهی تحت تاثیر اقتصاد جهانی، قیمت آن با نوساناتی رو‌به‌رو می‌شود. ولی همان طور که می‌دانید، طلا همیشه طلاست و جایگاه خودش را حفظ کرده است.
نکته‌هایی بسیار ضروری در مورد نگهداری زیورآلات وجود دارد که برخی از مصرف‌کنندگان طلا و جواهر با اینکه سال‌هاست از آنها استفاده می‌کنند، اما به دلیل عدم توجه به ظرایف کار از آن بی‌اطلاع‌اند.
برای جلوگیری از رنگ رفتگی، باید سنگ های قیمتی را دور از نور مستقیم خورشید و یا نورهای شدید صنعتی نگه دارید. برای مثال، سنگ عقیق نسبت به هر گونه نور، بسیار حساس است و تابش نور می تواند منجر به تیرگی نگین آن گردد.
یکی از نکات مهم در مورد نحوه نگهداری طلا آن است که باید از نگهداری طلاها در فضایی با نوسانات شدید دمایی خودداری کرد. طلا را همچنین باید در فضایی با رطوبت کم نگهداری کنید؛ تا از تیرگی و تغییر رنگ آن جلوگیری شود. از آنجا که طلاهای ۱۴ عیار و ۱۸ عیار اغلب محبوب تر از بقیه هستند، باید توجه داشت که طلای ۱۸ عیار آسیب پذیرتر و نرم تر از طلای ۱۴ عیار است. بنابراین کمی راحت تر از آن خم می شود و آسیب می بیند. در نتیجه نگهداری از آن، نیازمند توجه بیشتری خواهد بود.

جدیدترین مدل جواهرات سلطنتی 2023 جدیدترین مدل جواهرات سلطنتی 2023 جدیدترین مدل جواهرات سلطنتی 2023 جدیدترین مدل جواهرات سلطنتی 2023 جدیدترین مدل جواهرات سلطنتی 2023 جدیدترین مدل جواهرات سلطنتی 2023 جدیدترین مدل جواهرات سلطنتی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات