ایده کیک یلدا برای شما عروس خانم های خوش سلیقه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل ایده کیک یلدا ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. برای درست کردن کیک هندوانه ای با شیر بجای آب از شیر استفاده کنید، فقط حتما شیر رو هم مثل تخم مرغ زودتر از یخچال دربیارید تا در دمای اتاق کمی ولرم بشه.
در تمام مراحل هم زدن موادِ کیک، یادتون باشه همزن رو فقط در ۱ جهت حرکت بدین و مدام موادی که به دیواره های کاسه چسبیده رو به کمک لیسک یا همزن به داخل کاسه بیارید و هم بزنید تا مواد یکدست مخلوط بشن.از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های ایده کیک یلدا را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

ایده کیک یلدا

جدیدترین ایده کیک یلدا ۲۰۲۳

بیکینگ پودر باعث پف کردن کیک میشه پس اگر بیکینگ پودر با آرد و بقیه مواد خوب مخلوط و یکدست نشه کیک نامیزان پف میکنه.تریین کیک چه بسا فرصتی باشد برای تجربه‌های جدید. این کار می‌تواند یکی از این تجربه‌های شیرین و لذت بخش باشد. .
به همین دلیل در ادامه مجموعه‌ای از انواع تزیین کیک خانگی برای شب یلدا را جهت ایده گرفتن برای شما عزیزان گرد آورده ایم.
شما همچنین می توانید همه آنچه برای تدارک شب یلدا لازم دارید را از منوی شب یلدا که شامل ایده هایی برای سفره شب یلدا، تزیین میوه، کدو، هندوانه و انار، دسرها، غذاها و تنقلات است،
همانطور که مشاهده کردید، برای تزیین کیک لزوما نباید کار خارق العاده‌ای انجام دهید، کافیست از میوه‌های طبیعی یا خشک شده و یا گل‌های طبیعی کمک بگیرید و با کمی خلاقیت زیباترین و خوشمزه‌ترین کیک خانگی را برای شب چله تدارک ببینید.

ایده کیک یلدا

ایده کیک یلدا

ایده کیک یلدا

ایده کیک یلدا

ایده کیک یلدا

ایده کیک یلدا

ایده کیک یلدا

ایده کیک یلدا

ایده کیک یلدا

ایده کیک یلدا

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات