موهای کوتاه با لایه ها 2023 | مدل موی لیر کوتاه شیک

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل موهای کوتاه با لایه ها ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های موهای کوتاه با لایه ها را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

منظور از ژورنال کوتاهی مو فقط مد نظر نیست بلکه می توانید با تصاویر از روی اینستاگرام و سایر تصویرهای کوتاهی مو از بلند تا کوتاه با دانستن نکاتی که خدمت شما توضیح می دهیم به سادگی زاویه کوتاهی مو را به درستی تشخیص دهید.
مدل موی تکه تکه یا به اصطلاح آرایشگری لایه ای، به موهای شما حجم بیشتری می‌دهد و آن را به انتخابی عالی برای هر شکل صورت تبدیل می‌کند. با این حال، این برش برای همه انواع مو به خوبی جواب نمی دهد. برای افرادی که موهای صاف یا موج دار دارند که ریز یا متوسط ​​هستند مناسب است، اما این مدل برای افرادی که موهای خیل مجعد یا درشت دارند به خوبی خوش حالت نمی شود.

جدیدترین موهای کوتاه با لایه ها 2023

جدیدترین موهای کوتاه با لایه ها ۲۰۲۳

یکی از مزایای کوتاهی مو، صرفه جویی در میزان مصرف شامپوها و حالت دهنده ها یا نرم کننده هایی است که بکار می برید. یکی از دردسرهای موی بلند برای ما خانم ها بستن مو و سنگینی آن روی سر است یا گره خوردن آن موقع شانه کردن و یا خشک کردن موی بلند، با کوتاهی مو از شر همه از دردسرها خلاص خواهید شد.
مو را بشویید. دقیقاً مانند یک هنرمند که بوم نقاشی جدیدش را آماده می کند، شما هم قبل از کوتاهی به موی تمیز احتیاج دارید. موی کثیف، حاوی مواد بسیاری است که اجازه نمی دهد، شما دقیق پایان کار خود را برانداز کنید. شامپو و نرم کننده مناسب، استفاده کنید. شامپوهای بسیار متنوعی برای تمامی موها وجود دارد؛ اعم از: شامپو برای موهای خشک، چرب، معمولی، رنگ شده، آسیب دیده و غیره. بنابراین متناسب با موی خود شامپو انتخاب کنید.

جدیدترین موهای کوتاه با لایه ها 2023 جدیدترین موهای کوتاه با لایه ها 2023 جدیدترین موهای کوتاه با لایه ها 2023 جدیدترین موهای کوتاه با لایه ها 2023 جدیدترین موهای کوتاه با لایه ها 2023 جدیدترین موهای کوتاه با لایه ها 2023 جدیدترین موهای کوتاه با لایه ها 2023 جدیدترین موهای کوتاه با لایه ها 2023 جدیدترین موهای کوتاه با لایه ها 2023 جدیدترین موهای کوتاه با لایه ها 2023 جدیدترین موهای کوتاه با لایه ها 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات