مدل تونیک زنانه 2023 | زیباترین مدل تونیک زنانه نخی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تونیک زنانه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل تونیک زنانه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

تونیک زنانه یک بلوز یا پیراهن بلند است که تا زیر باسن را در بر می گیرد و در مدل های مختلف تنگ و کوتاه و در رنگ های مختلف تولید می شود.تونیک ها قسمتی از ران و پهلو ها یا به طور کلی تر نیمی از پایین تنه را می پوشاند.از دیگر موارد تونیک ها این است که می توانند هم آستین کوتاه و هم آستین بلند باشند. همچنین تونیک ها می توانند یقه دار و یا بدون یقه باشند معمولا سبک های یقه دار آن مجلسی و یا جزو پیراهن های کوتاه مناسبی است که می توان به عنوان مانتو در تابستان استفاده کرد از طرفی سبک راحت و آزادی که اکثر تونیک ها دارند جزو مانتو های سبک تابستانی به حساب می آیند.

جدیدترین مدل تونیک زنانه 2023

جدیدترین مدل تونیک زنانه ۲۰۲۳

اگر می خواهید تا لاغرتر و کشیده تر دیده شوید، پیشنهاد ما استفاده از تونیک های بلند می باشد. اگر بخواهید استایل خود را به شکلی بچینید که شما را لاغر اندام نشان دهد، باید از یک تونیک که پارچه راه راه دارد استفاده کنید. یا می توانید تونیک را با شلوار جین زنانه نیز بپوشید. برای لاغر نشان دادن اندام خود می توانید از تونیک بلند تر استفاده کنید. می توانید از اکسسوری و یک روسری و یا ژاکت گشاد زنانه برای ست کردن با آن استفاده کنید.
یک روش دیگر ست کردن تونیک می تواند پوشیدن آن به همراه دامن باشد. برای فصل های زمستان می توانید برای زیر دامن نیز از جوراب شلواری استفاده کنید. البته در فصل های گرم سال نیز می توانید شلوارک های کوتاه را برای پوشش خود انتخاب کنید. سعی کنید حتما به رنگ تونیکی که انتخاب کردید و دامنی که قصد ست کردن آن را دارید توجه کنید.

جدیدترین مدل تونیک زنانه 2023 جدیدترین مدل تونیک زنانه 2023 جدیدترین مدل تونیک زنانه 2023 جدیدترین مدل تونیک زنانه 2023 جدیدترین مدل تونیک زنانه 2023 جدیدترین مدل تونیک زنانه 2023 جدیدترین مدل تونیک زنانه 2023 جدیدترین مدل تونیک زنانه 2023 جدیدترین مدل تونیک زنانه 2023 جدیدترین مدل تونیک زنانه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات