مدل مانتو محجبه مجلسی 2023 | مدل مانتو پوشیده و شیک 1402

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مانتو محجبه مجلسی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. مانتوهای محجبه جدید | مدل مانتو محجبه جدید | مدل مانتوهای محجبه جدید | مدل مانتو محجبه بلند جدید از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مانتو محجبه مجلسی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

به یاد داشته باشید که استفاده از رنگ های مختلف در زیر چادر مشکی، می تواند ظاهری زیبا و متفاوت به شما بدهد.شما با استایل حجاب تان میتوانید رنگ های آرامش بخشی مثل یاسی, صورتی و سبز و دیگر رنگ های ملایم برای مانتو انتخاب کنید.این قانون نانوشته اشتباه و بد را از یاد ببرید که خانم چادری نمی تواند از رنگ و یا مد روز استفاده کند و فقط باید از رنگ مشکی استفاده کند.بعضی از خانم های با استایل چادر, در محیط کار و یا مهمانی, قرار های کاری و حتی دوستانه چادر خود را در میاورند و زیر چادرشانمانتو مطابق مد روز و شیکی می پوشند. شما هم با انتخاب رنگ مناسب پوست خودتان, و مدل مانتو مناسب می توانید استایل زیبایی داشته باشید.

جدیدترین مدل مانتو محجبه مجلسی 2023

جدیدترین مدل مانتو محجبه مجلسی ۲۰۲۳

حجاب زیبا ؛ داشتن حجاب زیبا دغدغه بسیاری از دختران جوان و نوجوان است. برخی تصور میکنند حجاب داشتن با زیبا بودن منافات دارد، درصورتیکه خانم ها میتوانند ضمن رعایت حجاب، زیبا و شیک باشند.
اگر می خواهید به سبک محجبه روسری و یا شال سر کنید تنها فاکتور های موثر در انتخاب رنگ روسری شما رنگ پوست و رنگ چشم های شماست. برای افرادی که رنگ چشم های روشنی دارند (مثل آبی و سبز) بهتر است از شال و روسری هایی به رنگ چشم خود استفاده کنند تا رنگ چشمشان جلوه زیباتری داشته باشد.
احتمالا می دانید که این سه رنگ، رنگ های خنثی به شمار می آیند و تقریبا تمامی رنگ ها را می توان با آن ها ست کرد؛ پس اگر مانتوی مشکی، سفید یا خاکستری ساده می پوشید، می توانید هر شالی که دوست دارید بر سر بگذارید؛ حتی شال های طرحدار، گل گلی و… البته این نکته را به یاد داشته باشید که اگر مانتویتان خاکستری تیره است، بهتر است از رنگ روشن تری استفاده کنید و برعکس. خاکستری میانه با همه رنگ ها ست می شود.
بخاطر استفاده از رنگ های زیبا زیر چادر نترسید و خجالت نکشید.

جدیدترین مدل مانتو محجبه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مانتو محجبه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مانتو محجبه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مانتو محجبه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مانتو محجبه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مانتو محجبه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مانتو محجبه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مانتو محجبه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مانتو محجبه مجلسی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات