پخش سیگار کشیدن تماشاچیان بازی استقلال در فوتبال برتر + عکس

0

خبرینا | بازی استقلال و نساجی در روز جمعه ۲۸ آبان ماه تقریبا بعد از نزدیک به ۲ سال با حضور ۵ هزار تماشاچی برگزار شد. اما این اتفاق یک حاشیه داشت و آن هم پخش تصاویر سیگار کشیدن چند تماشاچی و هوادار استقلال از سوی برنامه فوتبال برتر شبکه سه بدون سانسور کردن چهره افراد که با واکنش های بسیاری مواجه شد.

پخش سیگار کشیدن هواداران استقلال بدون سانسور

واکنش ها به پخش سیگار کشیدن تماشاچیان و هواداران استقلال بدون سانسور چهره!

اما بعد از این اتفاق افراد زیادی به این موضوع واکنش دادند و بیشتر انتقادها به این موضوع بوده که چرا صدا و سیما چهره جوان هایی که مشغول به کشیدن سیگار بوده اند سانسور نشده تا برای آنها مشکلات خانوادگی ایجاد نشود! نوک تیز انتقادها نیز به سمت محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر است که برنامه اش جایگزین برنامه پرطرفدار ۹۰ عادل فردوسی پور شده است!

اولین واکنش رسمی به این موضوع را باشگاه استقلال انجام داد آنهم با انتشار متنی در اینستاگرام که عکس آن را در زیر می بینید:

اعتراض باشگاه استقلال به انتشار کلیپ سیگار کشیدن هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی

عکس هایی که از ویدیوی پخش شده از فوتبال برتر شبکه ۳ پخش شده را در زیر می بینید:

عکس: ویدیوی سیگار کشیدن هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی بدون سانسور

عکس: ویدیوی سیگار کشیدن هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی بدون سانسور

عکس: ویدیوی سیگار کشیدن هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی بدون سانسور

نکته عجیب ماجرا اینجاست که بسیاری از کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی نیز با بازپخش این آیتم پخش شده از فوتبال برتر به انتشار بیش از پیش چهره بدون سانسور این افراد کمک کردند!

واکنش اشخاص و کاربران به این ماجرا

آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی اش نوشته:

فقط برنامه‌ «فوتبال برتر» می‌تونست از روز زیبایِ حضور تماشاگران و بازگشتِ هیجان به ورزشگاه آزادی، تصاویر حداکثر ۱۰ نفر از ۵۰۰۰ تماشاگر حاضر در ورزشگاه که دارن سیگار می‌کشن رو بگیره و با اهنگ پس‌زمینه‌ی مستند شوک پخش کنه. قبول باشه فوتبال برتری‌ها

کاربری به نام مرتضا قربانی:

دیشب برنامه فوتبال برتر چهره تماشاگرانی که توی ورزشگاه سیگار میکشیدن رو پخش کرد

کاری به حرکت اشتباه این افراد ندارم
اما واقعا شطرنجی کردن چهره شون کار سختی بود؟
یا آبروی افراد براتون مهم نیست؟

کاربری دیگر با انتشار تصویر سانسور شده ی لوگوی باشگاه رم در صدا و سیما نوشته:

صدا و سیمایی داریم که میاد لوگوی یه باشگاه رو بخاطر پستان گرگ سانسور میکنه ولی از اونور میاد چهره جوونای مملکتش رو بدون سانسور در حال سیگار کشیدن نشون میده تا کلی مشکل خانوادگی براشون پیش بیاد

وبسایت خبرآنلاین نیز با واکنش به موضوع پخش تصاویر تماشاچیان سیگاری در برنامه فوتبال برتر محمدحسین میثاقی نوشته است:

شب گذشته و در برنامه «فوتبال برتر»، آیتمی جنجالی پخش شد که حسابی در فضای مجازی در حال پخش شدن است و حتی اختلافاتی را در میان خانواده ها درست کرده است.

در این آیتم، ویدیوهایی از تماشاگران حاضر در استادیوم منتشر شد که در حال استعمال سیگار هستند. در این تصاویر، چهره همه هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشته شد و همچنین همه آنهایی که در حال کشیدن سیگار هستند!

فارغ از اینکه کشیدن سیگار در استادیوم های ورزشی ممنوع است اما رفتار تیم محمدحسین میثاقی و فوتبال برتر غیرحرفه‌ای تر از تماشاگران حاضر در استادیوم بوده است.

هنوز برنامه فوتبال برتر یا صدا و سیما در این رابطه واکنشی نشان نداده اند.

نظرات