مدل طراحی ناخن کوتاه 2023 | کاشت ناخن کوتاه و طبیعی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل طراحی ناخن کوتاه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل طراحی ناخن کوتاه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

قبل از انجام هر کار باید اصول کاشت ناخن، مراحل، ابزار و روش های آن را شناخت و رعایت کرد. در این مقاله قصد داریم کاشت ناخن را مرحله به مرحله برای شما توضیح و آموزش دهیم. همانطور که می دانید به موادگذاری و بلند کردن ناخن با مواد مخصوص، کاشت ناخن گفته می شود. حال اگر روی ناخن طبیعی موادگذاری صورت گیرد اسم این کار، کاور ناخن و اگر از تیپ و فرمر برای بلند کردن قد ناخن طبیعی استفاده شود به آن کاشت ناخن گفته می شود.

جدیدترین مدل طراحی ناخن کوتاه 2023

جدیدترین مدل طراحی ناخن کوتاه ۲۰۲۳

امروزه با توجه به استقبال مشتریان، کاشت ناخن با ژل دارای طرفداران زیادی است. این استقبال دو دلیل عمده دارد و از دلایل اصلی آن می توان به عدم استفاده از لیکویید اشاره کرد، بنابراین دیگر از بوی نامطبوع و تند آن خبری نیست. دلیل دوم نیز این است که این نوع کاشت به علت انعطاف پذیر بودن ناخن کاشته شده، دوام مناسبی دارد و دیرتر دچار شکستگی می گردد.
برخی افراد به مواد کاشت حساسیت دارند و در صورت کاشت ممکن است دچار عوارض آلرژیک شوند. بنابراین اگر سابقه آلرژی دارید حتما با ناخن کار خود در میان بگذارید تا با تست کردن مواد روی یک ناخن و مشاهده تاثیرات از ایجاد این عوارض جلوگیری کنید.
به عنوان یک ناخنکار باید انواع ژل ها را بشناسید و بدانید در چه کاشت هایی از هارد ژل باید استفاده کنید و سافت ژل برای کدام کاشت ها مناسب تر است. با شناخت ژل ها و چگونگی کار کردن با ژل سرعت و کیفیت کار کاشت ناخن بالا تر می رود. برای مثال برای کاشت ناخن با فیبر سافت ژل گزینه مناسب تری است و کسب تجربه در این موارد، ‌ترفندهای کاشت ناخن می باشد.

جدیدترین مدل طراحی ناخن کوتاه 2023 جدیدترین مدل طراحی ناخن کوتاه 2023 جدیدترین مدل طراحی ناخن کوتاه 2023 جدیدترین مدل طراحی ناخن کوتاه 2023 جدیدترین مدل طراحی ناخن کوتاه 2023 جدیدترین مدل طراحی ناخن کوتاه 2023 جدیدترین مدل طراحی ناخن کوتاه 2023 جدیدترین مدل طراحی ناخن کوتاه 2023 جدیدترین مدل طراحی ناخن کوتاه 2023 جدیدترین مدل طراحی ناخن کوتاه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات