فال پی ام سی pmc این هفته 30 بهمن تا 6 اسفند 1400

0

فال هفته پی ام سی فال هفتگی pmc این هفته شنبه ۳۰ بهمن ماه تا ۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ این هفته در این مطلب

فال پی ام سی

فال هفتگی pmc متولدین فروردین

محبتتان به شخصی را دست کم نگیرید. دوستی با حرف یل رفتارش شما را چنان عصبانی می کند که از کوره در می روید؛ آرام باشید و سعی کنید تا همه جوانب را نسنجیده اید دوباره وارد بحث با این شخص نشوید. انجام یک معامله به نفع شما تمام می شود. به یک سفر کوتاه می روید.

فال pmc این هفته متولدین اردیبهشت

شخصی برای کمکی که به او کرده اید از شما قدردانی می کند. پیشرفت در یک کار دلگرمتان می کند. تا می توانید حواستان به تصمیم های کوچکی که می گیرید باشد. هنگامی که پای عشق و عاشقی وسط بیاید بهتر است در تصمیم گیری های مهم به جای عقل قلبتان را راهنما قرار دهید.

فال pmc پی ام سی متولدین خرداد

در رابطه با درگیری های کاری اخیر اگر تمرکز بیشتری به کار نبرید و مسئولیت هر روز را همان روز به پایان نرسانید و وقتتان را به جای کار در تفریح بگذرانید گرفتاری طولانی مدتی برای خود ایجاد خواهید کرد. خرید یا فروش چیزی برای شما خیر و برکت خواهد داشت.

فال هفتگی pmc متولدین تیر

از شخصی که حقیقت را از شما پنهان می کند همین امروز فاصله بگیرید. کمک به دیگران خوب است اما تا جایی که خودتان محتاج کمک گرفتن نشوید. در رابطه احساسی، طرف مقابلتان و شرایطش را بدون غرض نگاه کنید تا کمتر دچار بحث شوید. بحث رابطه تان را سرد می کند.

فال هفتگی pmc متولدین مرداد

خودتان را وادار کنید تا چیزی نو یاد بگیرید، فرقی نمی کند هنری یا فرهنگی یا علمی، مهم این است که ذهنتان را فعال نگه دارید و به جلو پیش بروید. یک جا ماندن و درجا زدن شما را افسرده می کند. لطفتان به شخصی بیش از آنچه که فکر می کنید او را خوشحال می کند.

فال این هفته پی ام سی متولدین شهریور

شنیدن خبری به همتان می ریزد. روی خود را برگردانید و این خبر را نشنیده بگیرید، در زندگی تان تاثیری ندارد. بحثی کاری پیش می آید، با حفظ خونسردی و آرامشتان این بحث را ادامه بدهید. حق با شماست. مراقب شخصی که امروز هست و فردا نیست باشید.

فال هفتگی pmc متولدین مهر

شخصی با لطف و کمکش شما را غافل گیر می کند. بهتر است بدبینی را کنار بگذارید. برای انجام کاری برنامه ریزی کوتاه مدتی می کنید، عاقبت این کار برایتان خوب است. این روزها بهتر است بین کار و استراحت تعادلی ایجاد کنید، وگرنه از خستگی بیشتر ضرر خواهید کرد.

فال پی ام سی متولدین آبان

مراقبت از کسی یا چیزی به شما سپرده می شود. در مورد مسئله ای به توانایی های خودتان ایمان داشته باشید. شما از پس این کار بر می آیید. دیدار از مسن ترهای خانواده بخصوص عزیزی که بیمار است نه تنها او را خوشحال خواهد کرد، بلکه خودتان هم احساس بهتری خواهید داشت.

فال شبکه پی ام سی متولدین آذر ماه

پشت سر دیگران بدگویی نکنید، تا دیگران نیز از شما بد نگویند. اتفاقی می افتد که دیدتان را به شخص یا مسئله ای عوض می کند. در رابطه با مسئله ای تحصیلی یا آموزشی بهتر است هر چه سریعتر تصمیم بگیرید. عشق به شما توان و قدرت فوق العاده ای خواهد داد.

فال pmc این هفته متولدین دی ماه

بهتر است هر چه زودتر به زندگی خصوصی خود سر و سامان ببخشید و با جرات مسئولیت های بزرگتری را به عهده بگیرید. در روابط کاری تان این روزها بهتر است بی صبری خود را کنترل نموده و در برخورد با مشکلات تنها همکاران را مقصر به حساب نیاورید. گاهی تقصیر هیچ کس نیست.

فال پی ام سی pmc متولدین بهمن

در مورد یک تصمیم مالی، پیشنهاد چندان جالبی به شما نمی شود که بتواند نهایتا وسوسه تان کند. مسائل بسیار مهم و خصوصی و عاطفی تان احتیاج به تمرکز و تلاش دارد. نامه ای مهم و مثبت در رابطه با موقعیت مالی تان دریافت می کنید. دوستی تازه پیدا خواهید کرد.

فال pmc متولدین اسفند ماه این هفته

نگرانی برای عزیزی به دلتان افتاده و فکر و خیال او از نظرتان خارج نمی شود. یک دوست با دعوت نکردن شما به جمعی، شما را دلخور و متعجب می کند. وقت آن رسیده تا یاد بگیرید برای کسی بمیرید که برایتان تب می کند. از یک سوراخ نباید چند بار گزیده شد.

همچنین صفحه فال پی ام سی به صورت ثابت با آدرس khabarina.com/pmc-horoscope در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. با رفتن به این صفحه تازه ترین محتوای مربوط به فال هفتگی پی ام سی را مشاهده خواهید کرد.

نظرات