لباس عروس جدید 2023 با طراحی جدید مزونی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل لباس عروس جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. لباس‌هایی با دامن پُفی یا راسته گزینه مناسب برای اندام‌های صاف یا مستطیلی هستند یقه دلبری در دسته یقه‌های باز قرار می‌گیرد و یقه شبیه قسمت بالایی دو انحنای قلب است. این مدل از یقه باعث می‌شود که در قسمت بالاتنه کشیده‌تر به نظر برسید. دکلته صافه هم باعث می‌شود که قسمت گردن و سینه‌تان بلندتر و کشیده‌تر به نظر برسد. البته این مدل نسبت به یقه دلبری کمی پوشیده‌تر است و محکم‌تر روی سینه می‌ایستد.از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های لباس عروس جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

لباس عروس جدید

جدیدترین لباس عروس جدید ۲۰۲۳

اگر با پوشیدن لباس خیلی باز مشکلی نداشته باشید، این گزینه هم می‌تواند در میان انتخاب‌هایتان قرار بگیرد. این مدل یقه هم بالاتنه را کشیده نشان می‌دهد و معمولا به دلیل باز بودن یقه تا روی شکم، آستین‌های لباس در این مدل بلند گرفته می‌شود.
تفاوت قد داماد با عروس در انتخاب لباس عروس اهمیت دارد. اگر با همسرتان هم قد هستید از انتخاب لباس عروسی که قدتان را کشیده نشان دهد اجتناب کنید.
حتما لباس عروس سایز خودتان را در پرو انتخاب کنید. گاهی سایز لباسهای عروس با لباسهای عادی متفاوت است. لباسی را انتخاب کنید که امکان تنگ و گشاد کردن آن وجود داشته باشد. یقه قایقی که مگان مارکل از طرفداران آن است هم می‌تواند گزینه خوبی برای عروس‌هایی با استخوان‌بندی ظریف در ناحیه سینه باشد. اگر استخوان ترقوه فرد ظریف باشد، این یقه می‌تواند زیبایی آن را به نمایش بگذارد.

لباس عروس جدید

لـباس عروس ایرانی جدید

لباس عروس جدید

لـباس عروس جدید ۱۴۰۱

لباس عروس جدید

لـباس عروس جدید ایرانی ۲۰۲۳

لباس عروس جدید

مدل لـباس عروس جدید در تهران

لباس عروس جدید

لـباس عروس جدید پف دار

لباس عروس جدید

لـباس عروس جدید دخترانه

لباس عروس جدید

لـباس عروس شیک

لباس عروس جدید

قیمت لـباس عروس جدید

لباس عروس جدید

لباس عروس جدید

 

لباس عروس جدید

لباس عروس جدید

 

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات