مدل تم یلدایی برای سال 1402 جدید و ترند

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تم یلدایی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم.نیاکان ما ساده‌ترین چیزها را تبدیل به دلخوشی، جشن و شادمانی می‌کردند و هر اتفاقی را به نیکی تعبیر و تفسیر می‌کردند. در شب یلدا نیز با کنار هم بودن و خوش گذراندن، سیاهی، تاریکی سردی را با بودن کنار هم و حضور عزیزان، به صبح می‌رساندند. چنین رسم و رسوم زیبا و معناداری به ما به ارث رسیده و باید به زیباترین شکل ممکن آن را پاس بداریم. بیایید در مورد این شب میمون، کمی بیشتر صحبت کنیم؛ از خوراکی‌های خوشمزه آن تا رسم و رسوم مختلف در نقاط مختلف ایران. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل تم یلدایی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل تم یلدایی

جدیدترین مدل تم یلدایی ۲۰۲۳

همیشه زیباترین و خاص ترین عکس ها، عکس هایی با یک تم به خصوص و مشخص هستند. در خصوص ایده های عکاسی برای شب یلدا نیز تم شب یلدا را فراموش نکنید. سعی کنید چه در تزئینات خود و دیزاین سفره شب یلدا و چه در پوشیدن لباس ها و اکسسوری ها یک تم شب یلدایی زیبا را انتخاب کنید.
تم شب یلدا سنتی می تواند یک ایده جذاب برای عکس های یلدایی شما باشد. چرا که اساسا ماهیت جشن یلدا سنتی است و از گذشتگان به ما رسیده است. در نتیجه با انتخاب یک تم منحصر به فرد و زیبا برای شب یلدا، قطعا عکس های شما زیباتر و خاص تر خواهد شد. از انتخاب تم های رسمی خودداری کنید، این تم ها مناسب شبی گرم و عاشقانه همچون یلدا نیستند.
میز غذا از جمله بخش‌هایی است که باید دقت بیشتری بر روی آن داشته باشید و سلیقه به‌خرج دهید. برای تزئین میز غذاخوری می‌توانید از گل‌هایی با رنگ‌های سبز وسفید و قرمز استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید شمع‌هایی با طرح هندوانه از بازار تهیه و برروی میز قراردهید.

مدل تم یلدایی

مدل تم یلدایی

مدل تم یلدایی

مدل تم یلدایی

مدل تم یلدایی

مدل تم یلدایی

مدل تم یلدایی

مدل تم یلدایی

مدل تم یلدایی

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات