جدیدترین وسایل جهیزیه عروس 2023 | چیدمان جهیزیه عروس در خانه کوچک

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل جدیدترین وسایل جهیزیه عروس ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های جدیدترین وسایل جهیزیه عروس را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

به خاطر داشته باشید جهیزیه، وسایل زندگی عروس و داماد است؛ همان طور که موقع انتخاب خانه، باید نظر عروس پرسیده شود، برای انتخاب جهیزیه هم باید نظر داماد را دانست.

جدیدترین وسایل جهیزیه عروس 2023

جدیدترین وسایل جهیزیه عروس ۲۰۲۳

سعی کنید تم کلی رنگ هایی را که می خواهید در خانه تان به کار رود، شناسایی کنید و بعد دست به خرید بزنید. وقتی بدانید دوست دارید بیشتر از چه رنگ هایی استفاده کنید، باعث می شود سراغ خرید وسایلی بروید که هارمونی بیشتری با هم دارند. انتخاب تم رنگی علاوه بر سلیقه و علاقه شما، به محل زندگی، وضعیت آب و هوا و حتی آلودگی محیط بستگی دارد.
در حالت کلی برای هیچ کدام از لوازم جهیزیه باید و اجباری وجود ندارد. نکته ی بارز در خرید جهیزیه سلیقه و باور خود شماست. اما در حالت کلی سرویس های چینی معمولا ۱۲ نفره خریداری می شوند. بعضی افراد دوست دارد ظروف دم دستی از ظروف مهمان جدا باشد؛ که برای این مورد دو راه پیش رو دارند، یا یک سرویس جداگانه ی چینی یا آرکوپال برای دم دست خریداری کنند، یا ظروف چینی را ۱۸ نفره خرید کنند تا خیال شان تا چند سال از بابت مهمانی ها راحت باشد. البته باز هم این بستگی به خانواده تان دارد که پرجمعیت هستند یا خیر اگر پرجمعیت بودند و رفت و آمد زیادی داشتند می توانید برای کمتر شدن هزینه هایتان تعداد ظرف های مورد نیاز مثلا بشقاب ها یا کاسه های ماست خوری و دیس ها را اضافه بخرید.

جدیدترین وسایل جهیزیه عروس 2023 جدیدترین وسایل جهیزیه عروس 2023 جدیدترین وسایل جهیزیه عروس 2023 جدیدترین وسایل جهیزیه عروس 2023 جدیدترین وسایل جهیزیه عروس 2023 جدیدترین وسایل جهیزیه عروس 2023 جدیدترین وسایل جهیزیه عروس 2023 جدیدترین وسایل جهیزیه عروس 2023 جدیدترین وسایل جهیزیه عروس 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات